Společnost M2C umožňuje firmám efektivní řešení pro správu jejich objektů v případě karantény či jiných opatření, z nichž plyne nepřítomnost zaměstnanců.

Kromě vzdáleného dohledu objektů, ovládání technologií, evidence návštěv a hromadného měření teplot provádí v rámci prevence i důkladné úklidové práce.

„Chápeme vážnost situace se šířícím se koronavirem a bereme na vědomí obavy našich klientů, zaměstnanců i veřejnosti. Rozumíme, že pro firmy může mít tato skutečnost negativní dopad. Je tedy naším cílem pomoci společnostem zachovat jejich stabilní chod, a právě teď je ta vhodná doba, kdy naplánovat první kroky, jak ochránit provoz firmy v případě nutnosti uzavření objektu či vyhlášení karantény,“ říká Matěj Bárta, ředitel společnosti M2C.

V případě vyhlášení karantény či úplného uzavření objektu umožňuje klientovi ovládat jeho technologie a zabezpečení služba M2C Space. Aniž by byl na objektu přítomen zaměstnanec, zajistí M2C Space vzdálený monitoring kamerového systému, vyhodnocování nežádoucích situací a jejich následné řešení ve spolupráci s výjezdovou jednotkou či policií. Dále lze také přes M2C Space vzdáleně ovládat technologie na objektech, například ve smyslu ovládání závor, systémů MaR, čtení SPZ vozidel, apod. Umožní také ovládat přístupový systém ACS, evidenci návštěv nebo kontrolu zaměstnanců. M2C rovněž nabízí sadu technologií, která zvládne hromadné měření teplot všech pohybujících osob na objektu. V případě, že kamery zachytí osobu se zvýšenou teplotou, spustí poplach.

V případě nepřítomnosti fyzické recepční může být úlevou pro správu objektu M2C e-Reception, inovativní a technologické zařízení, které lze umístit do jakéhokoliv typu budovy a nastavit dle individuálních potřeb klientů. e-Reception je imunní vůči chorobám bez nutnosti spánku a odpočinku. Je schopná dodržovat stanovené procesy, dokáže komunikovat s technologiemi na budově a zároveň je ovládá. V režimu 24/7 je v kontaktu s M2C Space včetně helpdesku. Eviduje návštěvy, rozešle za pozvánky na schůzku a taktéž ověřuje totožnost návštěv v souladu s GDPR.

V rámci preventivních opatření spojených se šířením koronaviru provádí M2C také plošné čistění povrchů a podlah na objektech klientů, kterým poskytuje úklidové služby. „Čistění se týká například výtahů, stolů, klik, toalet a počítačů. Používáme speciální virucidní dezinfekční prostředek, jehož účinek vydrží až 21 dní. Zároveň máme k dispozic přípravky k rozprašování a disponujeme dostatečným množstvím dezinfekčních gelů,“ říká Karel Kadlec, ředitele divize facility managementu.

Redakce Gastro&Hotel