Lay’s

Populární značka chipsů Lay’s se během léta spojuje s hudbou. Hlavní claim kampaně „Hudba chutná lépe s Lay’s“ podporuje v první řadě limitovaná edice hudebních obalů, které jednotlivé příchutě chipsů spojují s různými hudebními žánry.

Propojení s hudbou podporují i televizní spoty a spolupráce s hudebníky formou product placementu v nových videoklipech.

Každá příchuť Lay’s k jinému hudebnímu žánru
V průběhu letní kampaně hrají hlavní roli klasické chipsy Lay’s, které jsou dostupné v limitované hudební edici. „Hlavním cílem kampaně je ukázat, že pestrost příchutí klasické řady Lay’s je stejně široká jako rozmanitost hudebních žánrů. Z nabídky hudebních stylů si totiž vybere každý stejně jako z příchutí Lay’s,“ říká Jana Wiesnerová, junior brand manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo CZ/SK. Zatímco nejvyhledávanější Lay’s Salted se snoubí s popem, k tvrdší rockové hudbě patří ostřejší příchuť Piquant paprika, k hip-hopu pro změnu Fromage, v rytmu latina „zní“ nejlépe Green Onion a s country jdou dohromady chipsy Lay’s Grilled bacon s uzenou příchutí dýmu. Propojení příchutí Lay’s s jednotlivými hudebními žánry podporují i nové spoty, které budou během celého léta nasazené v TV a také v digitálu.

Renne Dang natočil ve spolupráci s Lay’s nový videoklip
Ještě před spuštěním samotné kampaně se Lay’s stala sponzorem pěvecké soutěže The Voice Česko Slovensko prostřednictvím koutku, ve kterém se představovali účinkující. Značka tím chtěla vyjádřit svou podporu mladým a začínajícím pěveckým talentům. Na tuto aktivitu navázaly Lay’s spoluprací i se známými hudebníky, například s českým rapperem Renne Dangem nebo se slovenským zpěvákem Martinem Harichem. V nejnovějších videoklipech obou interpretů se chipsy Lay’s objevují formou product placementu. Lay‘s budou aktéry i v novém speciálním klipu Pavla Callty a Dominiky Mirgové, který bude uveden v průběhu letních prázdnin.