Marešovský bude nově prezentovat whisky nejen společnosti Stock Plzeň-Božkov, ale také světových producentů prémiových lihovin Diagea a Beam Suntory, jichž je distributorem.  „Mým hlavním úkolem bude představit jak zákazníkům, tak i barmanům nejprodávanější whisky světa, skotskou whisky Johnnie Walker, ale také mnohé další značky, od whisky amerických, přes irské až například po japonskou whisky Hibikki,“ upřesňuje Marešovský. Ten dosud působil ve společnosti Czechoslovak Spirit, kde se značně podílel na úspěšném zavedení značky Tatratea pro Českou i Slovenskou republiku.

V rámci své pozice bude Marešovský připravovat speciální projekty, workshopy pro barmany, koktejlové strategie, komunikovat s médii a podporovat značky na sociálních sítích. „Michal se zaměří nejen na whisky Johnnie Walker, ale také například na Crown Royal, Laphroig, Marker´s Mark, Dubliner či bourbon Jim Beam a mnohé další. Je profesionálem, kterého si za jeho dosavadní práci neskutečně vážíme, proto jsme rádi, že jej nyní můžeme uvítat v našem týmu,“ dodává Senior Brand Manager společnosti Stock, Jiří Procházka, pod nějž spadá portfolio whisky ze skupiny Diageo.

Redakce Gastro&Hotel