Pro své zákazníky, majitele chytrých telefonů s iOS nebo Android OS, připravila společnost Veolia Voda mobilní aplikaci Moje VodaPlus, díky níž získají zákazníci nepřetržitý a zabezpečený přístup ke svému elektronickému zákaznickému účtu. Druhá aplikace, nazvaná Moje voda, je určena široké spotřebitelské veřejnosti.

V aplikaci Moje vodaPlus najdou zákazníci čtyři základní záložky „Můj účet”, „Faktury a odečty”, „Požadavky” a „Změna údajů.” Získají zde přehledné informace o smlouvě i aktuální spotřebě vody a mohou rychle a pohodlně nahlásit stavu svého vodoměru, změnit kontaktní údaje nebo změnit způsob úhrady faktur.

„Prostřednictvím aplikace se také zákazník dozví aktuální cenu vody, informace o fakturách i platbách, může odesílat různé požadavky a sledovat stav jejich vyřizování,“ říká Marcela Dvořáková, ředitelka komunikace Veolia Voda ČR. Zákazníci, kteří nemají internetový zákaznický účet, si jej mohou vytvořit na internetových stránkách svého dodavatele vody. Přístupové jméno a heslo pro vstup do aplikace Moje Voda obdrží doporučeným dopisem na základě registrace.

Pro širokou veřejnost (koncové odběratele i bez smlouvy s dodavatelem vody) je určena verze Moje voda, která nabízí všem zájemcům zobrazení odstávek vody a aktuálních havárií přímo mapách s uvedením předpokládaného obnovení dodávek vody. „Moje voda nabídne také základní údaje o kvalitě vody a jejích parametrech i vlivu na zdraví nebo přehlednou kalkulačku spotřeby vody v domácnosti. Kalkulačka uhlíkové stopy vypočítá dopad pití vody jednotlivce na životní prostředí,“dodává Marcela Dvořáková, ředitelka komunikace Veolia Voda ČR.