Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry nově umožňuje svým zákazníkům prostřednictvím webových stránek www.makro.cz přístup ke kompletnímu sortimentu potravin a přibližně 70 % veškerého spotřebního zboží. Sortiment je bez omezení přístupný na hlavní stránce webu, pod záložkou „Sortiment online“ a nabízí informaci o dostupnosti zboží na všech třinácti pobočkách včetně aktuálních cen. Zákazníkům MAKRO, kteří se zaregistrují, pak umožňuje vytvořit si online nákupní seznam s možností využití nákupní historie nebo definovaného obvyklého sortimentu zákazníka.

„V MAKRO jsme vyšli vstříc požadavkům našich zákazníků a zpřístupnili jsme informace o sortimentu online. Naším cílem je, aby zákazníci MAKRO měli možnost získat přehled o aktuálních cenách zboží a dostupnosti na prodejně, kam chodí nakupovat. Mohou si tak před samotným nákupem vše zkontrolovat z domova či z práce a případně rovnou vytvořit nákupní seznam, který se jim navíc archivuje pro možné budoucí využití,“ říká Josef Suchánek, eCommerce Manager.

Zboží lze vyhledávat podle:

• kategorie (např.: ovoce, zelenina, maso, ryby atd.)

• názvu zboží nebo jeho části

• kódu zboží

• filtrů vlastností (např.: akce, chlazené atd.)

Vytvořený nákupní seznam lze:

• vytisknout

• uložit do PDF

• odeslat e-mailem

• využít pro tvorbu dalšího nákupního seznamu

• k rozpracovanému nákupnímu seznamu se dá po opětovném přihlášení kdykoli vrátit a pokračovat ve výběru zboží.

Sortiment online zahrnuje 100 % sortimentu potravin a 75 % veškerého nepotravinového sortimentu vč. drogerie. Zaměřili jsme se přitom na nejprodávanější položky podle preference zákazníků, kteří využívají službu MAKRO Distribuce a zboží si objednávají online.

Přímý odkaz na sortiment online je zde: http://www.makro.cz/sortiment