Přichází léto a i s ním doba, kterou trávíme více venku. Společnost SCA proto se svou značkou Tork zahájila propagační turné Tork Sweet Tork. Kavárny, cukrárny a další HoReCa provozy si mohou na týden bezplatně vypůjčit zásobník Xpressnap®, spolu s ubrousky, a přesvědčit se, že uspoří nejméně 25 %. Zeptali jsme se Václava Votruby, marketingového manažera značky Tork společnosti SCA Hygiene Products, jak probíhá takováto akce.
Jak jste přišli s nápadem Tork Sweet Tork?
Jednou jsem se svou rodinou byl v cukrárně v Hradci Králové a syn tak nadšeně jedl zákusek, až byl od čokolády celý, od hlavy k patě. V celé cukrárně jsem ale marně hledal ubrousky. Když jsem se v zoufalství ptal prodavačky, tak mi dala jeden ze svých tajných zásob. A proč nemají ubrousky pro hosty? Protože jich lidé používali příliš a občas si je brali i domů, vysvětlila mi pak majitelka podniku. A v tu chvíli mě to napadlo: naše zásobníky Xpressnap® totiž řeší právě tento nejčastější problém – přílišnou spotřebu.
A jaké jsou další problémy s ubrousky?
Nedostatečná hygiena je dalším nešvarem běžných zásobníků na ubrousky. Ubrousky jsou v nich totiž položené volně, takže kromě toho, že si můžete vyjmout třeba pět ubrousků naráz, se musíte zákonitě dotknout i dalšího ubrousku. A tento ubrousek si pak vezme host přicházející po vás. A vy si odnášíte ubrousek, kterého se dotkl host před vámi.
Zejména v létě to může znamenat docela velké nebezpečí.
Přesně tak. Nikdy nevíte, zda ten, kdo na ubrousek sáhl před vámi, nemá třeba žloutenku. Abych se vrátil do Hradce Králové. V autě jsem měl zrovna jeden náš zásobník, tak jsem jej v cukrárně nechal s tím, ať jej vyzkouší. Za týden mi paní majitelka nadšeně volala, že jich chce koupit rovnou pět. A nápad na turné po cukrárnách byl na světě. Tork Sweet Tork se také odkazuje k tomu, že i mimo domov se můžeme cítit stejně bezpečně a komfortně jako ve svém home, sweet home.
Jste jednička na českém trhu, ale zřejmě je i pro vás ještě prostor k dalšímu růstu.
Toto propagační turné má jako cíl získání nových zákazníků a rozšíření našeho záběru právě o segment menších HoReCa provozů. Dalším důvodem je ale i osvěta v oblasti hygieny. Hygiena mimo domov je jedním z důležitých aspektů zdravého životního stylu – ať již jde o mytí rukou nebo právě používání ubrousků.