Nová reklama „Jako hvězda“ poukazuje na služby pro členy Clubu, za něž již společnost Nespresso získala řadu cen

V nové reklamě „Nespresso. What else?“ upozorníGeorge Clooney na výjimečné služby pro členy Nespresso Clubu a znovu si udělá legraci ze svého postavení celebrity. Když záhadná žena, která je u Nespresso zjevně zvyklá na stejně vysoký standard služeb jako Clooney, přijde do stejné prodejny, herec si uvědomí, že se členy Clubu Nespresso se jedná stejně jako s hvězdami.

Reklama „Jako hvězda“, celkem sedmá ve stávající řadě s celebritami, pochází z dílny IPG Group (Lowe Paris) a v České republice bude poprvé uvedena 15. listopadu na kanálech Nova a Prima TV.
V dramatickém osvětlení a za atmosférických efektů Clooney na počátku reklamy vběhne do prodejny Nespresso těsně před koncem zavírací doby. Uvnitř Clooney předpokládá, že ho prvotřídně obsloužili díky jeho proslulosti, a tak ho zarazí, když vzápětí po něm dorazí další opozdilec, záhadná „paní Martinová“, jíž se rovněž dostane stejně výjimečné obsluhy. Cestou prohodí, že s Nespresso si připadá jako hvězda, a zeptá se Clooneyho, jestli souhlasí. Ten s chápavým pohledem odpoví: „Víceméně“. Prodavačka pak osloví Clooneyho jeho příjmením, což paní Martinovou (které pořád nedošlo, že jde o toho George Clooneyho) vede ke komentáři ohledně takového osobního přístupu: „Vidíte! Co jsem vám říkala?“ Závěr scény patří pobavenému Clooneymu a připomínce proslulé pozorné obsluze v prodejnách Nespresso – „Pro Nespresso je každý člen Clubu výjimečný.“
„Nespresso je komunitou členů Clubu, kterým je společná láska k výjimečné kávě,uvedl Guillaume Le Cunff, ředitel mezinárodního marketingu & strategie ve společnosti Nestlé Nespresso SA. „George Clooney sice může být velmi slavný člen Clubu, ale podle nás si každý zaslouží výjimečnou péči. Jejich individuální rituály spojené s kávou ještě umocní osobní a pozorná obsluha od koupě až po ochutnání – a to bez ohledu na to, jak jsou slavní.“
Clooney k tomu uvedl:Moc rád jsem se zase viděl s celým týmem při natáčení tohoto žertovného reklamního spotu, který upozorňuje na bezprecedentní vstřícnost, s níž se Nespresso obrací na všechny své členy Clubu.“
Oscarový herec a režisér se společností Nespresso úzce spolupracoval na scénáři i režii a podařilo se mu i toto aktuální dobrodružství prodchnout svým šarmem a humorem. Již potřetí Nespresso a Clooney spolupracovali s věhlasným režisérem Grantem Heslovem – který je rovněž herec, dlouholetý Clooneyho přítel a rovněž získal nominaci na Oscara jako producent a scenárista.
Chcete-li se podívat na reklamní spot „Jako hvězda“ a dozvědět se více o službách, k nimž mají členové klubu Nespresso přístup v prodejně i mimo ni, navštivte prosím tyto stránky: www.nespresso.com/whatelse.

Redakce Gastro&Hotel