Vedení hotelu InterContinental Prague v Pařížské s radostí oznamuje, že úspěšně dokončilo multi-milionovou rekonstrukci hotelové haly a recepce.

Celý projekt vznikl pod dohledem architektky Vladimíry Leníčkové a jejího ateliéru. Leníčková v minulosti spolupracovala s architektem Karlem Filsakem, jenž originální stavbu inspirovanou brutalistním stylem původně projektoval. Cílem letošní přestavby bylo oživit hotelový interiér a vtisknout mu čerstvého ducha současnosti. Architekti toho dosáhli s použitím důkladně zvolených materiálů, které vyhovují ekologickým požadavkům a jsou v souladu s filozofií hotelu InterContinental.

Kvalitní renovace zahrnula zvětšení recepce, při níž tradiční pult nahradily tři nové stylové přepážky. Větší prostor a otevřenost recepce nyní umožňují hostům být v bližším kontaktu s hotelovým personálem jako nikdy předtím. Stejný charakter architekti aplikovali u pultu concierge, který je nyní mnohem prostornější. Nový design recepce a concierge doplňuje překrásný a výrazný lamelový lustr.

Zbrusu nový vzhled získal také interiér hotelového foyer. Starý nepoužívaný krb a dřevěný sloup architekti nahradili moderním zařízením a pohodlným nábytkem. Zvětšila se hala a celé lobby je daleko prosvětlenější. Nad posezením v lobby visí moderní svítidlo, složené z tří set padesáti krystalových trubek o celkovém rozměru 6 x 4 metrů. Zářící lustr zvýrazňuje pohodlné sedačky a křesla, na kterých si hosté mohou užívat moderního hotelového prostředí. Celý vzhled haly doplňuje nově zrenovovaná a třpytivá mramorová podlaha s novým kobercem.

Pravděpodobně největší změnou je otevření nových prodejen zboží luxusních značek. Boty a kabelky v hotelu nově prodává švýcarská módní značka Bally. Obchod v lobby otevřel prodejce UOMO Napoletano, distributor italských značek jako jsou Baronio, Boglioli a další. Novinkou jsou obchodníci s luxusními hodinkami a světově známými značkami šperků. Nový je i obchod prodávající nádherné místní suvenýry a originální výrobky od českých umělců.

Středobodem moderní haly a definitivně nejnápadnějším místem v přízemí hotelu je první český showroom luxusní automobilové značky Rolls-Royce. Showroom řídí autorizovaná společnost CarTec, přední distributor značky BMW v České republice. Dvě vozidla značky Rolls-Royce jsou permanentně vystavena v hotelových prostorách a další dvě stojí u nového vchodu z Pařížské ulice.

„Výsledek rekonstrukce předčil naše očekávání. Nové lobby přineslo sofistikovanou oázu našim korporátním klientům i hostům přijíždějícím ve volném čase. Renovace přeměnila hotel v moderní místo, které okamžitě přátelsky uvítá každého návštěvníka, jakmile vstoupí do dveří,“ řekl generální ředitel hotelu Robert Rudge.

Redakce Gastro&Hotel