reklama

UP Česká republika spouští gastronomický portál Don Appetit

autor: | Zář 25, 2017 | Nezařazené | 0 komentářů

Společnost UP Česká republika, dříve známá jako Le Chèque Déjeuner, spustila nový gastronomický web. Don Appetit nabízí unikátní funkce, díky kterým si návštěvnici mohou vybírat restaurace dle osobních preferencí i možnosti rezervace a umožní vtipně komunikovat mezi sebou – například hlasováním, kam půjdou s kolegy na oběd. Restauratérům poskytne možnost výrazně a efektivně se prezentovat v online prostředí, snadno a přehledně spravovat rezervace, získávat data a statistiky i vyhodnocovat chování zákazníků.

On-line katalog restaurací z celé České republiky

Nový portál Don Appetit je interaktivní on-line katalog restaurací z celé České republiky. Svými funkcemi hodlá vyjít vstříc jak návštěvníkům, hledajícím vhodnou restauraci, tak restauratérům. Těm umožňuje prezentovat se s využitím webových šablon, získávat nové zákazníky, vyhodnocovat data o svých zákaznících, spravovat rezervace díky on-line rezervační knize i snadno předvyplňovat a upravovat své menu díky speciální aplikaci, včetně zadávání položek, alergenů i nutričních hodnot. „Rozšířené funkce zahrnují sledování úspěšnosti jednotlivých menu, návštěvnosti a získávání přehledu o konkurenčních nabídkách. Prezentaci restauracím v rámci webu usnadní také napojení na Facebook a YouTube,“ vysvětluje generální ředitel společnosti UP Česká republika Jiří Kráčmar. Výhodou je také automatická rozesílka denního menu na ostatní gastronomické portály.

 Don Appetit chce ušetřit čas

Návštěvníkům chce Don Appetit ušetřit čas při hledání restaurací. Nabízí jim ucelený přehled s fulltextovým vyhledáváním dle kategorií, místa i denních menu, zároveň zobrazí doplňující informace, například zda restaurace podává kohoutkovou vodu zdarma. Pokud návštěvníci využívají přednastavené preference, je jim zobrazován pouze relevantní obsah z jejich oblíbených restaurací. „Zajímavou funkcí portálu Don Appetit je hlasování, kam půjdou návštěvníci s dalšími uživateli či kolegy na oběd. Nechybí ani možnost podniky hodnotit či doporučovat, sbírat v nich ve spolupráci s restauratéry ‚odznaky‘ či soutěžit,“ upřesňuje Jiří Kráčmar.

Společnost UP

Společnost UP dlouhodobě poskytuje profesionální služby a řešení v oblasti poukázkových a karetních systémů a disponuje více než deseti lety zkušeností s elektronickými zaměstnaneckými kartami. Má v oběhu přes 3,5 milionu karet a celkově mají uživatelé k dispozici na 400 000 akceptačních míst v devíti zemích Evropy (např. Belgii, Francii apod.) i Latinské Ameriky (Brazílii, Mexiku). Společnost UP Group byla na českém trhu do roku 2015 známa jako Le Chèque Déjeuner.

Více www.donappetit.cz.

 

Text i foto: Adison