Společnost Unilever, divize Food Solutions v;České republice uvádí v;rámci nedávno představené nové firemní strategie, jednoznačně zaměřené na zdravou výživu a;udržitelnost, na český trh nové vylepšené portfolio omáček značky KNORR a;zároveň přichází se 4 sliby pro své zákazníky. Mezi nově představené omáčky KNORR, které jsou prvními inovovanými produkty v;rámci vylepšené kompletní produktové řady KNORR, patří Jemná sýrová omáčka, Šťáva k;masu, Šťáva k vepřovému masu a Omáčka Velouté.

Hlavním cílem společnosti je vymítit mýtus o;konvenienci – extrudovaných/sušených výrobcích a dalších polotovarech, jako omáčkách, dresincích a ostatních produktech spadajících do této kategorie potravin. Společnost Unilever, divize Food Solutions se snaží vzdělávat a upozornit veřejnost, že tyto výrobky nejsou žádné „zlo“ jak se je snaží někteří zástupci kuchařského řemesla prezentovat – naopak! V;zahraničí, kde je gastronomie všeobecně na vyšší úrovni než v;České republice, se k;použití výrobků KNORR ve svých kuchyních hlásí i kuchaři ocenění michelinskými hvězdami, jako například nová tvář produktů KNORR pro běžné spotřebitele, resp. domácnosti – nositel tří michelinských hvězdiček, ve světě uznávaný italský šéfkuchař Marco Pierre White. Společnost Unilever, divize Food Solutions chce napravit vnímání potravinových produktů z oblasti konvenience, a proto vedle produktových novinek KNORR, které naplňují představy zákazníků o zdravých výrobcích, přichází s;nabídkou 4 slibů svým zákazníkům z;řady stravovacích zařízení.;

„Nově představené omáčky KNORR jsou prvními vylepšenými produkty v;rámci kompletní inovace našeho portfolia, na které společnost pracovala několik posledních měsíců a;kterou právě uvádí v;život. Lepší chuť a;zdravější recepty vyvinuté nezávislými kuchaři z;celého světa, kvalitnější přírodní ingredience, suroviny pěstované trvale udržitelným způsobem, nahrazení umělých přísad přírodními, snížení obsahu soli v;pokrmech výměnou za bylinky a;koření, nová praktičtější balení, které nejenom umožní šetřit prostor, protože se nechají jednoduše uskladnit, ale především jsou vhodná k;několikanásobnému použití – to je jen část hlavních změn, které produktovou nabídku značek Unilever Food Solutions čekají,“ uvedla Jitka Štichová, Country Managing Director Unilever, divize Food Solutions ČR/SR. „Věříme, že naši zákazníci, tedy kuchaři a;provozovatelé stravovacích zařízení v;České republice tyto změny ocení a využijí jich ke zlepšení spokojenosti svých zákazníků a hostů, kteří se do jejich provozu budou rádi a častěji vracet.”

;

1.;;; Lepší chuť!

Hlavní podstatou výrobků KNORR je chuť – více než 2000 profi kuchařů strávilo definováním co nejpřírodnější a nejlepší chuti receptů více jak 41 600 hodin a uskutečnili více jak 6000 nezávislých testů. Investice do vývoje lepších ingrediencí obsažených v receptech dosáhly částky kolem 5 mil. Euro. Produkty vyvíjené profesionálními kuchaři jsou určeny zase kuchařům: pro dosažení co nejvěrnější chuti produktů KNORR Unilever Food Solutions spolupracuje na vývoji s;profesionály, pro které je produkt určen.

;

2.;;; Lepší ingredience!

Společnost používá v co největší míře kvalitní přírodní ingredience, pěstované udržitelným způsobem, na přímém slunci a sklízené na vrcholu sezóny. Pro docílení lahodné chutě svých rozličných produktů si při sestavování receptů vybírá z více než 4 000 ingrediencí. Používají se takové metody sušení použitých ingrediencí, které v co největší míře pomáhají zachovat jejich přirozenou chuť a nutriční hodnoty potravin. Pokud to bylo možné, zaměnily se umělé přísady za přírodní a pro získání lepší chuti a;zdravějších pokrmů byla sůl eliminována a nahrazena bylinkami a kořením.

3.;;; Lepší efektivnost!

Produkty KNORR byly rozděleny do skupin tak, aby jejich složení odpovídalo potřebám každého kuchaře a různým způsobům vaření. Nabídka respektuje legislativní požadavky HACCP, systému kritických bodů. Pro zlepšení efektivity ve skladech používá ty nejpraktičtější typy balení, které nevyžadují použití dalších plastových obalů. Nové Eurokontejnery jsou pevnější – lépe odolávají poškození, umožňují snadnější manipulaci a vytvářejí méně odpadu díky opakovanému použití.

4.;;; Lepší planeta!

Hlavním cílem programu je ochrana planety. Pouze ta může zaručit tu nejlepší kvalitu vypěstovaných ingrediencí. Unilever Food Solutions vytvořil program udržitelného zemědělství “Growing for the future”, do kterého je v současné době zapojeno již 60% dodavatelů společnosti a do roku 2012 se očekává, že se do programu zapojí všichni dodavatelé. Do roku 2015 budou všechny hlavní ingredience pocházet z;trvale udržitelných zdrojů. V hodnocení udržitelného rozvoje Dow Jones Sustainability Index se společnost Unilever Food Solutions pohybuje již 10 let na vrcholu.

Nové vylepšené portfolio omáček KNORR

Jemná sýrová omáčka

Sýrová omáčka se hodí ke všem druhům těstovin, k masu, zelenině a rybám. Omáčka je ideální pro zapékání (těstovin, zeleniny) a gratinování (masa, zeleniny). Pro zvýraznění chuti pokrmu doporučujeme přidat strouhaný sýr (sýr s modrou plísní, čedar, ementál, parmezán) nebo žloutek.

Šťáva k masu

Šťáva se silnou chutí pečeného masa je vhodná k pečeným a dušeným masům. Ideální k hovězímu, vepřovému, telecímu a jehněčímu masu. Z celého balení připravíte až 12,5 l šťávy.

Omáčka Velouté

Sněhobílá krémová omáčka příjemné chuti, vůně a hladké konzistence. Harmonický

základ pro všechny bílé omáčky, který můžeme použít jak v základní verzi, jakož i

doplněn o další suroviny. Ideální k pokrmům z drůbeže, teletiny, zeleniny a těstovin.

Šťáva k vepřovému masu

Silnou masovou šťávu můžete doplnit kousky slaniny osmaženými dozlatova a;nadrobno nakrájenou, jemně opečenou cibulí. Šťáva je vhodná k pokrmům z;pečeného a dušeného vepřového masa, minutkám, plněným knedlíků a mletému masu. Jemná šťáva s chutí cibulky.

Unilever Food Solutions – Kdo jsme

V Unilever Food Solutions, pomáháme kuchařům a dodavatelům jídla všech velikostí zjednodušit chod kuchyně – bez kompromisů, týkajících se chuti či vkusu. Naše ingredience jsou základem profesionálních kuchyní v;74 zemích celého světa: KNORR, Hellmann’s, Lipton a další.

Jsme v;potravinářském průmyslu od roku 1880. Sami jsme kuchaři. Takže chápeme, že rozhodující je rovnováha mezi imponováním Vašim hostům a vytvářením zisku. A také jak udržet Vaše menu a recepty čerstvé a přitažlivé, jako se mění časy i chutě.