Umění, jako lákadlo na hosty

autor: | Dub 24, 2017 | Nezařazené | 0 komentářů

Mezi luxusními hotely se objevil nový výrazný trend využívání originálních uměleckých artefaktů přímo v hotelových prostorách.

Originály jsoou cool

Hosté tak mohou upíjet koktejl vedle čínské vázy z dynastie Ming, usínat s portrétem anglických králů nad hlavou nebo najít ve svém pokoji sochu od proslulého sochařského mistra. Hlavním cílem je odlišit se od konkurence a přivést hosta nejen do luxusního prostředí, ale díky výjimečným uměleckým předmětům mu dát pocit mimořádného zážitku.

Je nutné být kreativní

Příkladem může být proslavené Bellagio v Las Vegas, kde si hosté mohou užít jedinečný zážitek, jako je párování vín s obrazy v průběhu noční prohlídky jejich Gallery of Fine Art. Samozřejmě, že práce s takto drahými uměleckými předměty, přináší i velké nároky na management, aby dostatečně zajistili bezpečnost vystavených artefaktů, neboť jejich cena může být opravdu závratná. Další hotely sázejí na možnost sdílení kreativního procesu přímo s umělci. Hotel Pfister v americkém Milwaukee, zve každoročně umělce k bezplatnému pobytu v hotelu, kde ale musí alespoň 30 hodin týdně pracovat v galerii či studiu, které je volně přístupné všem hotelovým hostům.