Značka Tork, světový lídr v oblasti hygieny a zdravotnictví, získala ocenění Business Superbrands 2022. Jako jeden z držitelů prestižního titulu se tak opět řadí mezi značky s vynikající pověstí a silným postavením na českém trhu.
Titul Supebrands je znakem a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s mimořádnou pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands, nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení obchodních značek, vnímána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje ty nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
V České republice obnovil program Superbrands své působení v roce 2013. Od roku 2014 jsou hodnoceny nejen značky ve spotřebitelské kategorii, ale také značky v oblasti obchodní či průmyslové (B2B). Zatímco první z nich jsou široké veřejnosti dobře známé a spotřebitelé se s nimi setkávají každý den v maloobchodě nebo v sektoru služeb, obchodní značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu. Spotřebitelské a obchodní Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí na českém trhu. Nejdůležitějším cílem Superbrands je nejen vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale také je dostat do povědomí spotřebitelů a odborné veřejnosti, kteří by se chtěli rozvíjet a inspirovat těmi nejlepšími.
„Jsme velice hrdí, že jsme již podruhé za sebou získali titul Business Superbrands. Utvrzuje nás to v tom, že naše obchodní strategie je správná, a motivuje nás to k dalším aktivitám,“ říká Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork.
Slavnostní předání ocenění Superbrands 2022 se uskutečnilo 21. září v Národním domě v Praze. Za značku Tork, která spadá pod společnost Essity, ho přebíral Ondřej Kudrna, Account Manager Essity Czech Republic.