V rámci svého závazku zlepšit úroveň českého restauratérství přichází značka Tork se soutěží pro své klienty z řad restaurací a gastro provozů. Při koupi designových produktů Mix n’  Match budou restaurace zařazeny o slosování, jehož hlavní cenou je  koučink s ambasadorem Tork pro lepší hygienu, Jaroslavem Zahálkou.

Ubrousky za korunu

V období od 15. 7. do 31.12. ke každým dvěma kartonům Tork Mix n’  Match ubrousků či prostírání obdržíte za symbolickou cenu jedné koruny karton kvalitních ubrousků Tork. V řadě Mix n’  match najdete čtyři typy dekorů: Natural Spirit, Authentic Retro, Industrial Chic a Sweet Pop. V každé řadě potom ubrousky, prostírání, kapsičky na příbory a banketové role.

Koučink s Jaroslavem Zahálkou

Stačí svůj nákup zaregistrovat na www.tork-kampane.cz a být jedním z pěti šťastných výherců. Od srpna do prosince bude vylosován, vždy

v polovině měsíce, jeden z registrovaných zákazníků, který bude mít příležitost strávit dva dny s šéfkuchařem Jaroslavem Zahálkou. Jeden den proběhne v pražském Restaurantu Mánes a druhý přímo ve vašem podniku. Během dvoudenního koučinku se dozvíte, jaké jsou nové trendy, jak lépe na hygienu v kuchyni, a společně vymyslíte, jak vaši provozovnu lépe řídit.

Další informace najdete na www.tork.cz a www.tork-kampane.cz.

Redakce Gastro&Hotel