Ivana Jozeková a Patrik Schwach. Dva studenti ateliéru 3D design Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně uspěli před několika měsíci se svými návrhy dárkové edice Becherovky Lemond. Nyní se mladí designéři mohou pochlubit svým přátelům, že obal z jejich dílny se dostal až k zákazníkovi.

Před několika měsíci je čekal tuhý boj se svými spolužáky o to, kdo vytvoří nejlepší obal pro dárkovou edici Becherovky Lemond. Vyhráli a nyní mohou sledovat, jak jejich práce ožila a zamířila do prodeje.

„Naším cílem nebylo pouze vybrat vítězný návrh, odměnit autory a jít svou cestou. Dali jsme studentům možnost poznat, jak funguje celý proces, od návrhu až po zabalení výrobku, a tím je propojit s praxí,“ řekl manažer značky Becherovka Lemond Jozef Tomečko.

Dárkové balení je k dostání v limitované edici 30 000 kusů v obchodech, kde je Lemond obvykle k dostání.Doporučená prodejní cena dárkového balení je 189 Kč.