Celosvětově nejprodávanější jablečný cider bude během měsíce dubna k dostání i v České republice a rozšíří tím produktové i chuťové portfolio společnosti HEINEKEN ČR. Tento krok potvrzuje rostoucí trend a vysoký potenciál cideru v tuzemsku. Jablko je dobré. Strongbow je lepší. Strongbow na ledu je tou nejlepší volbou a možnost vychutnat si tento drink s přáteli je úplně nejvíc.

Strongbow ve světě

Strongbow se prodává již ve více než 55 zemích po celém světě. Společnost HEINEKEN je největším výrobcem cideru na světě, každý sedmý prodaný cider na Zemi je právě Strongbow. „Strongbow Apple Cider je nejoblíbenějším ciderem na světě a jsme přesvědčeni, že své ambice naplní i na českém trhu,“ komentuje Richard Gažo, manažer značky Strongbow.

Pestrá paleta chutí

Lidé si chuť a svěžest tohoto nápoje užívají každý den, nehledě na roční období. Strongbow, jak jej známe dnes, se vyrábí z 12 nejlepších jablečných odrůd, jejichž vlastnosti propůjčují cideru typicky svěží hořkosladkou chuť. Opravdové osvěžení s vlastnostmi jemné perlivosti, přírodní kyselosti a středním obsahem alkoholu 4,5 %. Chuťové vlastnosti cideru Strongbow oslovují i ty, kteří nemají chuť klasického piva příliš v oblibě. Po celém světě má tento cider své příznivce, a to jak v řadách žen, tak i mužů.

Českému trhu se Strongbow představuje ve třech osobitých příchutích: Strongbow Gold Apple se vyznačuje bohatým a komplexním aroma, v němž se snoubí paleta jablečných odrůd včetně charakteristické vůně odrůdy Golden Delicious. Květinový buket s bezovým nádechem nabízí příchuť Strongbow Eldeflower a třetí příchuť nese název Strongbow Red Berries, která překvapí nečekanou explozí chuti ve spojení granátového jablka, jahod, rybízu. To vše je zdůrazněno výraznými jablkovými tóny.

Podpora prodeje na českém trhu

Strongbow bude dostupný jak v restauracích a barech, tak i v obchodních řetězcích a dalších prodejnách. „S prodejní podporou cideru v restauračních zařízeních, barech a kavárnách počítáme již v průběhu měsíce dubna. Strongbow budeme nabízet klasicky v originální třetinkové lahvi. Plechovkové balení o objemu 0,4l bude možné zakoupit v maloobchodní síti. Spotřebitelé si navíc budou moct vychutnat drink i v čepované variantě. Do retailového segmentu bude Strongbow nasazen v průběhu června a bude k dostání pod hranicí 20 korun.,“ uzavírá Richard Gažo. Na hlavní sezónu plánuje značka rozsáhlou marketingovou podporu.