„Jeden za všechny, všichni na jedno.“ Tak zní slogan nové kampaně značky Staropramen, která je připravena pro letošní rok a začíná v únoru.Její součástí je také nové logo a mění se i celkový vizuální styl značky. Hlavním cílem těchto změn je další posilování pozice značky Staropramen na českém trhu v hlavním, tzv. core segmentu piv.

„Důvodem změn je především skutečnost, že se Staropramen v minulých letech soustředil především na produktovou komunikaci, která nejen v případě Staropramenu Cool Lemonu a Staropramenu Nefiltrovaného přinesla obchodní úspěch. Pro další růst značky jsme se rozhodli pracovat také s její image,“ říká ke změnám manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.;

Kreativu kampaně připravila agentura Young Rubicam, režie reklamy se ujal režisér Dimitar Mitovski. Média nakoupila agentura Universal McCann. Televizní komunikaci doplní on-line média a s novou kampaní se bude možné setkat také na venkovních nosičích v Praze i dalších částech republiky. Nové je také logo značky Staropramen.

„V roce 2011 jsme v designu začali se změnou etiket. Klíčové zdůraznění vertikálního loga a ikony „S“ jsme nyní využili a postupujeme o další krok dál. Začínáme používat nové logo v podobě štítu, který naši značku bude prezentovat se zaslouženým sebevědomím,“ říká Zlámalová. Jeho představení probíhá i na profilu Staropramenu na sociální síti Facebook, který má už více než 46 tisíc fanoušků. Logo a novou grafickou identitu značky připravila agentura Cocoon Group.

Tím však novinky pro letošní rok nekončí. Změny v designu a komunikaci se totiž projeví i na prodejních místech, v hospodách a restauracích, jež nabízí piva Staropramen.

Redakce Gastro&Hotel