Na retro edice vsadí v příštím týdnu ve svých prodejnách opět potravinářský řetězec Lidl. Stará myslivecká a Punč z likérky GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries budou u toho!

Tak jako po velikém červnovém úspěchu vsadí i v nadcházejících dnech v Lidlu na vzpomínky z období Československa. Produkty známé po celá desetiletí si v dobových etiketách zákazníci připomenou při svém nákupu po celý týden nejen v Čechách, ale i na Slovensku. V druhé největší české likérce GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries pro tuto akci připravili na 65 tisíc lahví obrandovaných v dobových etiketách.

Především Stará myslivecká vzbuzuje v očích pamětníků řadu vzpomínek. Vždyť jde o nejobsazovanějšího filmového ,,neživého herce“ socialistické doby vystupujícího v řadě kultovních filmů. Vzpomeňme jen Na samotě u lesa, Ať žijí duchové, Sněženky a machři, S tebou mě baví svět, Vesničko má středisková, Slavnosti sněženek, Hoří má panenko, Pupendo a řadu dalších…

,,Je skvělé, že si v Čechách i na Slovensku můžou zákazníci zavzpomínat na staré časy a přitom si uvědomit, kolik výrobků, díky svoji kvalitě a popularitě, přetrvává až do dnes,“ říká generální ředitel GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Pavel Kadlec. ,,Jsem pyšný na to, že v portfoliu našich nápojů jich je tolik, které lidem chutnají napříč věků a všem historickým událostem,“ pochvaluje si Kadlec.

Redakce Gastro&Hotel