Společnost TP Vision se svojí novou nabídkou hotelových televizorů zaměřuje zejména na konektivitu a celkové náklady

autor: | Čvn 11, 2013 | Novinky z Gastronomie

• Nové portfolio přináší široký výběr LED televizorů ve čtyřech řadách rozmanitých tvarů i velikostí, aby vyhověly každému hotelovému pokoji

• Pod názvem Philips OXIGEN se ukrývá plný balíček hotelových funkcí, přináší pokročilou konektivitu a zároveň nízké celkové náklady

• Výbavu OXIGEN obsahují hotelové LED televizory řady Philips MediaSuite i Philips Signature

Společnost TP Vision představuje nové portfolio hotelových televizorů Philips. V řadách Philips Studio, Philips EasySuite, Philips MediaSuite a Philips Signature najdou provozovatelé hotelů LED televizory odpovídající jejich potřebám, s úhlopříčkami od 48cm (19’’) do 140cm (55’). Nabídka hotelových televizorů Philips skvěle doplní každý pokoj či prostředí; od standardních menších pokojů až po prostorná apartmá; od nízkonákladových ubytoven až po designové hotely.

Ústředním prvkem hotelových televizorů Philips je obsáhlý balíček Philips OXIGEN. Ten zahrnuje hotelové funkce, které nabídnou jak hostům, tak hoteliérům pokročilou konektivitu, při zachování minimálních celkových nákladů (TCO). OXIGEN přináší přístup ke cloudovým online aplikacím a zajišťuje komunikaci mezi mobilními přístroji a hotelovými televizory. Dále přináší možnosti vzdálené správy a další cenné služby vedoucí k uspokojení potřeb zákazníků.

OXIGEN představuje mnoho nástrojů a služeb, včetně cloudové platformy Philips Smart TV. Ta dále obsahuje širokou škálu aplikací a služeb přehledně uspořádaných na úvodní straně Philips Smart TV. Díky podpoře AppControl mohou provozovatelé hotelů snadno přidávat, mazat či třídit aplikace a vytvářet tak pro různé pokoje různé profily. Bezpečná aplikace SimplyShare umožňuje streamovat soukromý obsah z mobilních zařízení hostů do televizoru. Vzdálená instalace a nastavení, tzv. SmartInstall představuje nejnižší možné instalační náklady. V neposlední řadě ale ke konektivitě přidává také vynikající celkové náklady. SmartInfo a její přizpůsobivé informační stránky na obrazovce umožňují poskytovat hostům relevantní informace, sdílené reklamy navíc dále zvyšují příjem.

“Naše nová škála speciálně vyvinutých hotelových televizorů Philips s jádrem OXIGEN odráží zkušenosti a znalosti nabyté více než třiceti léty působení na hotelovém trhu,“ uvádí Jan Sander, Senior Global Marketing Manager segmentu hotelových televizorů Philips.

Philips OXIGEN je k dostání v řadách Philips MediaSuite a Signature již od druhého čtvrtletí tohoto roku v Evropě, Rusku, Austrálii a na Novém Zélandu.