Nové in-store rádio s programem na míru od začátku června hraje v 15 restauracích řetězce Pizza Coloseum. Soukromá síť restaurací začala rádio s hudební licencí od nezávislého správce autorských práv Soundreef využívat nejen kvůli finanční úspoře, ale především díky možnosti volit do programu tematickou hudbu stylově vhodnou právě do provozu pizzerie. Dodavatelem služby je zlínská společnost IS Media.

V restauracích Pizza Coloseum až do instalace nového rádia od IS Media fungoval vlastní systém přehrávání hudby. „Ten však nebyl vyhovující, písně měly různou hlasitost, písničky se opakovaly a systém musel obsluhovat personál restaurace,“ uvedl Petr Utěkal, ředitel marketingu společnosti Coloseum Restaurants. Nové řešení in-store rádia všechny tyto nedostatky odstranil, in-store rádio je totiž plně automatické a navíc umožňuje mimo hudební program vytvořit a naplánovat do vysílání vlastní spoty, časovat program i hlasitost dle potřeby. „Oceňujeme rovněž vytvoření hudebního playlistu na míru – složeného z italské a anglicko – italské hudby, která ideálně dokresluje atmosféru našich restaurací,“ doplnil Petr Utěkal a dodal, že nespornou výhodou rádia od společnosti IS Media je i výrazná úspora za licencovanou hudbu.

IS Media licencuje hudbu od nezávislého správce autorských práv Soundreef, který licencuje hudbu přímo od autorů a hudebníků. „Agentury jako OSA nebo Intergram nemají s těmito umělci nic společného a odpadá tak povinnost platit jim příslušné poplatky. Klienti tak obvykle uspoří okolo 50% nákladů za hudbu,“ vysvětluje princip služby David Malina, manažer IS Media, a doplňuje, že síť restaurací Pizza Coloseum se tak zařadily k dvěma tisícům obchodům a provozovnám v ČR a SR, které jejich rádio využívají.

Více informací najdete na www.ismedia.cz

Redakce Gastro&Hotel