Rohlik.cz pro ně zavedl filtr

  • 95 % lidí se vyhýbá palmovému tuku
  • 67 % zákazníků otravuje zkoumat etikety
  • cz nabízí jednoduché filtrování potravin bez palmového oleje

Závěry z průzkumu na téma palmového oleje jsou jednoznačné. 95 % z více než 5000 českých zákazníků, které oslovil online supermarket Rohlik.cz, se snaží palmovému oleji při nákupech vyhýbat. Nejčastějším důvodem jsou ekologické dopady jeho výroby (89 %) a také to, že je nezdravý (58 %).

rohlik_palmovy_olej_2

Nejvíce si zákazníci hlídají složení u sladkostí a slaných pochutin (86 %), krémů a pomazánek (59 %), cereálií a cereálních tyčinek (58 %), tuků (53 %) a dětské výživy. Největší problémy, které zákazníci v souvislosti s palmovým olejem řeší, jsou dva: nedostatek produktů bez palmového oleje (77 %) a zdlouhavé zkoumání etiket (67 %).

Rohlik.cz se rozhodl vyjít zákazníkům vstříc, zavádí proto jednoduché filtrování produktů bez palmového oleje. “Větší zájem o potraviny bez palmového tuku pozorujeme už několik měsíců, hodně se ozývají rodiče malých dětí, kteří logicky zkoumají etikety nejvíc pečlivě. V kamenném supermarketu nic jiného nezbývá, na internetu to naštěstí jde bez luštění etiket. Na Rohlíku stačí v jakékoliv sekci nabízející jídlo zapnout filtr na výrobky bez palmového tuku,” vysvětluje obchodní ředitel Rohlik.cz Tomáš Jeřábek.

rohlik_palmovy_olej

V souvislosti s palmovým olejem je také důležité poznamenat, že legislativa, která přikazuje uvádět palmový olej na etiketách, je relativně nová – povinnost platí od ledna 2015. Často i samotní výrobci mají zastaralé databáze se složením svých výrobků. “Na sociálních sítích proto zapojujeme zákazníky, aby nám posílali své tipy na ověřené produkty. Lidé jsou v tomto fantastičtí, je vidět, že palmový tuk je téma, který řeší většina zákazníků,” dodává Tomáš Jeřábek.

O www.rohlik.cz:

Rohlik.cz je internetový supermarket, který doveze potraviny, drogerii i domácí potřeby kamkoliv po Praze a Brně do 90 minut. Cílem Rohlik.cz je nabídnout co nejjednodušší a nejrychlejší cestu ke každodenním nákupům a tomu přizpůsobuje veškeré služby. Klade důraz na kvalitu nabízeného zboží, jehož hlavními dodavateli jsou Makro (většina sortimentu), Sklizeno (sekce farmářské), Pet Center (sekce zvířata), p.k. Solvent (drogerie) a My Food Market (zahraniční delikatesy).

Na přehledném webu mohou zákazníci nakoupit kompletní nákup do domácnosti, navíc si zde mohou označovat své oblíbené položky a zrychlit si tak pravidelné nákupy. Zároveň mohou volit z mnoha metod platby včetně možnosti zaplatit až za dva týdny po dodání službou Twisto. Rohlik.cz nabízí špičkové služby v podobě rychlého dodání (do 90 minut od objednání), vynesení nákupu do patra nebo zákaznickou podporu sedm dní v týdnu. Aktuálně je v sortimentu Rohlik.cz přes 6000 položek.

Za Rohlik.cz stojí investiční skupina Bizthusiasm Tomáše Čupra, zakladatele Slevomatu a DameJidlo.cz, investiční skupiny Miton a Enern a od července 2015 logistická společnost HOPI.

Redakce Gastro&Hotel