Tento zkušený veterán ze společnosti Hilton do firmy Fridays přináší své zkušenosti se zaváděním inovací, budováním značky a franšíz. S účinností od 8. února 2016 dnes firma TGI Fridays jmenovala Roberta Palleschiho do funkce prezidenta a generálního ředitele společnosti. Palleschi ve funkci nahradí Nicka Shepherda, který z firmy odešel v říjnu 2015.

Palleschi strávil 12 let v hotelové společnosti Hilton Worldwide, která spravuje 12 nejlepších nadnárodních hotelových a pohostinských značek a provozuje více než 4 500 hotelů, a to jak formou osobního vlastnictví, tak formou pronájmu, franšízy či timesharingu (dočasný pronájem). V současné době Palleschi zastává funkci ředitele pro značky a je odpovědný za řízení franšízového podnikání a značek Hilton, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton and Curio a A Collection by Hilton. Odpovídá za řízení portfolia více než 1000 hotelů a ubytovacích kapacit v 91 zemích celého světa.

Během svého funkčního období se divize pro značky podstatně rozrostla o nové akvizice a došlo k dvoucifernému růstu tržeb za pokoj, jídlo a nápoje.

V roce 2009 Palleschi řídil přeměnu značky Double Tree skupiny Hilton. Úspěšná změna ve vnímání značky se podařila díky prorůstové strategii založené na dokonalé péči o zákazníky, kvalitě produktů a nové identitě značky. Dnes pod značkou DoubleTree funguje 450 hotelů a další přibývají. Navíc se Rob spojil s nadnárodním společenstvím vlastníků a franšízantů a společně spustili značku Curio Collection, což je skupina jedinečných hotelů po celém světě, z nichž každý má svou vlastní historii a charakter.

“Rob do společnosti Fridays přichází s téměř třiceti lety zkušeností s provozním řízením a řízením franšízových projektů. Tyto zkušenosti jsou pro náš obchodní model velmi důležité. Navíc má zkušenosti s budováním slavných globálních značek a s efektivním zaváděním inovací a partnerství,“ řekl John Antioco, předseda představenstva firmy TGI Fridays. “Jako veterán na poli pohostinského průmyslu si je vědom důležitosti řízení vztahů s franšízovou komunitou a také důležitosti neustálého zlepšování kvality péče o zákazníky.”

“Svou kariéru jsem založil na jedné hlavní zásadě, a to že na každém hostovi záleží,”řekl Palleschi. “To mě přivedlo do Fridays, firmy, jejíž dědictví a diverzifikované portfolio značek jsou základem pro její dlouhodobý růst. Je to značka, která si dlouhodobě udržuje svou sílu a já se těším na spolupráci s jejich talentovaným manažerským týmem a franšízovými partnery.“

David Lobel, hlavní partner ve společnosti Sentinel Capital Partners, která je majoritním akcionářem firmy TGI Fridays, řekl: “Rob je skvělým manažerem a v jeho schopnosti máme velkou důvěru. Ví jak správně řídit a zajistit růst našeho franšízového podnikání a jak pracovat se subjekty vlastněnými investičními fondy, což je kombinace, které jsme nemohli odolat.“

Palleschi dodal: “Firma Fridays má již na rok 2016 naplánovanou řadu nových iniciativ. Změna jídelních lístků či změna designu zbývajících restaurací jsou příkladem strategických kroků, které tato značka provádí na základě rozsáhlého průzkumu mezi zákazníky a které přispějí ke zlepšení kvality služeb pro zákazníky a k vyšším tržbám. Inovace budou i nadále jednou z hlavních charakteristik naší značky v roce 2016 i následujících letech.“

Poradcem představenstva společnosti Fridays při výběru nového ředitele a prezidenta společnosti byla firma Egon Zehnder, přední nadnárodní společnost zabývající se vyhledáváním manažerů a vedoucích pracovníků.

Zdroj: protext.cz

Redakce Gastro&Hotel