Jde o první restauraci, kterou otevřel známý šéfkuchař ve střední Evropě v rámci franšízy Jamie’s Italian. Ta funguje od roku 2008 a momentálně do ní patří 40 restaurací po celém světě. Od svého slavnostního otevření využívá budapešťská restaurace Jamie’s Italian služby rezervačního systému BookioPro. Systém přitom funguje ve více než 120 restauracích v Česku a na Slovensku už tři roky.

Restaurace Jamie´s Italian má kromě prestižního názvu i lukrativní polohu, nachází se přímo na Budínském hradu. „Mám obrovskou radost z otevření restaurace v Budapešti. Nachází se na jednom z nejkrásnějších míst v celém městě. Spolupracujeme v ní s nejlepším lokálním partnerem – se společností Zsidai Group,“ uvedl sám Jamie Oliver. Majitelem franšízy je totiž Zoltán Roy Zsidai, jedna z vedoucích osobností gastro byznysu v Maďarsku.

Jamies_Italian

Česko-slovenský produkt obstál v přísném posuzování

Otevření první provozovny Jamie’s Italian ve střední Evropě předcházeli dlouhé a precizní přípravy a schvalování přímo s Jamiem Oliverem a jeho týmem v Londýně. Všechny restaurace pod značkou Jamie’s Italian musí splňovat přísné podmínky, mezi které patří například i původ a zpracování masa a zeleniny. Striktních pravidel se musela společnost Zsidai Group držet i při zařizování interiéru restaurace.

Jinak tomu nebylo ani při výběru rezervačního systému, který by na jedné straně splňoval standardy značky Jamie´s Italian a na druhé by zvládl nápor velkého množství rezervací. Mezi několika rezervačními systémy si společnost Zsidai Group & Hospitality Group vybrala česko-slovenský produkt BookioPro. „Vybrali jsme si BookioPro, protože cítíme, že tým lidí okolo tohoto projektu vyznává tytéž hodnoty jako my – mají skvělou pracovní morálku a vášeň pro to, co dělají. BookioPro je mladý, ale rychle se vyvíjející produkt a nás jen těší práce s takovouto společností,“ říká majitel společnosti Zsidai Gastronomy & Hospitality Group Zoltán Roy Zsidai.

Na rezervačním systému BookioPro oceňujeme především jeho jednoduché řešení a to, že je rychlý, jasný a intuitivní na ovládání. Náš personál se se systémem velmi rychle sehrál a jsme maximálně spokojení s jeho používáním,“ uvedla Orsolya Hartyanyi, provozní ředitelka společnosti Zsidai Gastronomy & Hospitality Group.

Požadavky na rezervační systém byly přitom náročné. „Chtěli jsme jednoduchý, ale zároveň plně funkční systém, s kterým bychom dokázali managovat vysoký počet rezervací během dne. Současně přitom musel systém zvládnout i příjem online rezervací, které tvoří téměř třetinu z celkového počtu našich rezervací,“ doplnila Orsolya Hartyanyi.

Systém ustál i prvotní nápor při otevření restaurace. Jen za jediný den přijal více než 1600 rezervací. „Velmi oceňujeme funkci wait listu (čekací listina), na kterou můžeme přidávat hosty, pro které momentálně nemáme volný stůl. Kromě toho jsme nadšení z mapy stolů, kterou si můžeme operativně měnit. Líbí se nám i způsob, jakým je řešeno přiřazování rezervací k jednotlivým stolům,“ dodala Hartyanyi. „Systém je maximálně spolehlivý, vřele ho budeme doporučovat i dalším restauracím.

So spoluprácí s BookioPro je velmi spokojený i samotný majitel Zoltán Roy Zsidai: „Společné vyvíjení nové verze BookioPro bylo vzrušující cestou a už teď se těšíme na další společné projekty v budoucnosti.“ Za měsíc od otevření restaurace přes rezervační systém BookioPro přijala neuvěřitelných 9 500 rezervací. Některé dokonce na rok 2017.

Redakce Gastro&Hotel