V nové sáze „Nespresso. What else?“ jsou všechny hvězdy členy Nespresso Clubu. Nejen George Clooney, jeho nejslavnější člen, ale i slečna Volluto, o jejímž charakteru se dozvíme něco nečekaného. Tato reklamní kampaň s;vtipnou zápletkou a Georgem Clooneym v hlavní roli se jmenuje „The Swap“ (Záměna) a na českém trhu má televizní premiéru 22. března 2012.

;

V;novém snímku společnosti Nespresso, jehož autorem je IPG Group (Lowe Paris), si slečna Volluto omylem na letišti vybere špatný kufr a najde v něm Decaffeinato Intenso místo své oblíbené kávy Volluto a k tomu další osobní věci jako pyžamo či škrabošku na spaní. Když se setká s majitelem onoho kufru v butiku Nespresso, slečna Volluto je evidentně hodně překvapená. Clooney, zvyklý na to, jak působí na fanoušky, si vůbec neuvědomí, že slečna je ve skutečnosti překvapena jeho výběrem kávy Grand Cru. Slečna s;všeříkajícím výrazem odejde a nezvykle zkroušenému Clooneymu to jen připomene, že osobitý charakter má nejen 16 druhů káv Nespresso Grand Cru, ale i jeho kolegové z Clubu.;;

;

George Clooney k tomu uvedl:Natáčení spotů pro Nespresso si vždycky užívám a je skvělé, když člověk může pracovat pro jednu značku po delší dobu. K úspěchu těchto reklam zčásti přispívá i to, že si ze mě trochu utahují, a letos k tomu dostala příležitost okouzlující slečna Volluto.“

;

Milovníci kávy budou mít příležitost zhlédnout snímek „The Swap“ na televizních kanálech společnosti CET 21, Prima FTV od 22. března do 8. dubna 2012. Spot „The Swap“ společnosti Nespresso je také k;vidění na www.youtube.com/nespresso

;

Z natáčení

Držitel Oscara a režisér Clooney jako vždy se společností Nespresso úzce spolupracoval jak před začátkem natáčení, tak při něm, aby fanouškům naservíroval přitažlivé záběry. Clooney pomohl vybrat scénář, probral jeho režii, posílil se šálkem kávy Nespresso a pak pobavil celý plac improvizovanými replikami a zahrál parodii na své postavení celebrity.

;

Po úspěchu loňské reklamy společnost Nespresso a Clooney opět spolupracovali se slavným režisérem Grantem Heslovem, který byl za svou producentskou a scenáristickou práci několikrát nominován na Oscara.; Tento herec a dlouholetý Clooneyho spolupracovník je stejně jako Clooney velký fanoušek značky Nespresso. Společně bavili celý štáb, a přitom si na place vychutnávali jednu kávu Grand Cru za druhou – Clooney se po několik záběrů držel kávy Decaffeinato, stejně jako režisér.

;

;

Chcete se i vy stát hvězdou značky Nespresso?

Společnost Nespresso připravila pro milovníky kávy a členy svého Clubu zábavnou interaktivní hru, která je založena na příběhu nového snímku „Nespresso. What else?“. Od 22. března si budete moci navrhnout svůj vlastní časopis – N-Mag, který bude odrážet váš osobitý charakter porovnatelný s;charakterem George Clooneyho. Zahrajte si hru a zjistěte, co o vás vypovídá vybraný oděv na cesty, itinerář nebo kapsle, které s sebou přibalíte. Zapózujte fotografovi na titulku časopisu a těšte se na jedinečné vydání N-Magu, které bude oslavou vaší osobnosti. Svůj výtvor můžete sdílet s;přáteli na Facebooku, Twitteru, e-mailem, nebo zasláním svého osobního linku.

;

Zahrajte si nyní na www.nespresso.com/whatelse/

Redakce Gastro&Hotel