Když skotský pivovar BrewDog vyrobil pivo s názvem The End of History, ochránci zvířat byli na mrtvici, ale milovníci chmelového moku se mohli zbláznit nadšením. Silné, 50% pivo totiž výrobce prodával v lahvích, jejichž „obal“ tvořili mrtví hlodavci. Vypadalo to, jako kdyby veverky, lasičky a zajíci byli lahví s pivem vycpaní. Některá zvířata měla na sobě dokonce i oblečky ušité na míru.

V limitované edici bylo vyrobeno pouze 12 lahví tohoto neuvěřitelného moku, který je silnější než řada kořalek. Všechny se okamžitě prodaly i přesto, že se jejich cena pohybovala mezi 18 000 a 25 000 korunami. Na všechny připomínky ohledně etického aspektu pivního obalu výrobce odpovídal, že šlo o mrtvá zvířata, která se našla u silnice, takže není důvod se pohoršovat.

Redakce Gastro&Hotel