BB Box od Bageterie Boulevard má za sebou úspěšný rok. Služba v loňském roce zdvojnásobila obrat a do českých firem a úřadů dopravila desetitisíce objednávek.
Zdvojnásobil se také počet klientů, kterých je momentálně 12 000. Růst byl pozitivně ovlivněn vývojem na poli firemního cateringu, protože společnosti i instituce stále více investují jak do firemního občerstvení na porady, tak i do snídaní či obědů pro zaměstnance v rámci firemních benefitů. V loňském roce za tyto služby utratily české firmy a úřady v součtu za celý trh 1,1 miliardy korun a letos se dá očekávat pokračující zhruba 10% růst.
Služba BB Box je konceptem Bageterie Boulevard, který se zaměřuje na B2B klientelu v segmentu firemního občerstvení. Za tři a půl roku na českém trhu se stala jedničkou v tomto odvětví a v loňském roce zaznamenala zdvojnásobení obratu. „BB Boxy se svou nabídkou přesně trefily do aktuálních potřeb zákazníků, což se odrazilo v raketovém růstu oproti zbytku trhu. Zaměstnanci mají dost chlebíčků s vlašským salátem a stále častěji vyžadují hodnotnější stravu a co nejjednodušší nákup a přípravu jídla, což naše smart řešení firemního občerstvení umožňuje. V loňském roce významně vzrostl i počet cateringových akcí, na nichž jsme obsloužili tisíce hostů,” říká Levon Ter-Ghazaryan, projektový manažer služby BB Box.
Nejvíce se na růstu BB Boxů podílely startupy a mladé technologické firmy, které jsou nejvíc otevřené novým technologickým řešením. Tyto společnosti tvořily 30 % všech objednávek. Pozadu ovšem nezůstávají ani úřady a státní instituce, které se na objednávkách podílely z 10 %. Mezi významné odběratele v tomto segmentu v loňském roce patřila ministerstva, Policie ČR či Národní památkový ústav. „Firmy oceňují samotný koncept smart office cateringu, který usnadňuje práci všem zúčastněným stranám. Ať už se jedná o plánování objednávek i času doručení, propojení s účetními systémy, ale také konzumaci, při které odpadá nutnost přípravy jídelního servisu,“ doplňuje Ter-Ghazaryan.
BB Boxy plánují další rozšiřování sortimentu, které je pro růst služby klíčové: „Personalizace nabídky je důležitá ve všech odvětvích, a ne jinak je tomu i v gastru. Každý má rozdílné chuťové preference. Podle našich údajů dává například bezmasému jídlu přednost až 20 % zaměstnanců. Navíc spousta lidí drží i různé diety, ať už kvůli zdravotním omezením nebo v rámci zdravého životního stylu. Naším cílem je nabídnout takový sortiment, aby při objednávkách nemuseli nákupčí dělat žádné kompromisy,“ zakončuje Levon Ter-Ghazaryan.
Dalším krokem v rámci růstu služby je i rozšiřování závozové oblasti, a to nejen do dalších měst, kde se nacházejí pobočky Bageterie Boulevard. V brzké době bude spuštěn rozvoz také v Teplicích, Kolíně, Ústí nad Labem, Mladé Boleslavi a Kutné Hoře. S tím se pojí i souběžná expanze spolu s Bageterií, která na letošní rok plánuje otevření dalších poboček v České republice.