Společnost PepsiCo, přední výrobce nápojů a potravin, uvádí na český trh nový produkt v kategorii takzvaných „extrudátů“. Stávající nabídku svých křupek rozšiřuje o  Cheetos Mix-Ups. Firma tím reaguje i na úspěšné představení novinky v zahraničí. Součástí uvedení v ČR je také marketingová podpora, a to zejména formou reklamního spotu s gepardem Chesterem, tradičním maskotem značky.

Značku Cheetos představila PepsiCo na tuzemském trhu poprvé v loňském roce 2017. Vzhledem k rostoucí oblíbenosti značky i celé kategorie extrudovaných snacků mezi českými spotřebiteli se společnost nyní rozhodla o rozšíření nabídky svých křupek.

Cheetos Mix-Ups jsou v českých obchodech k mání ve dvou variantách Street food a Mega fun. Každá obsahuje křupky tří různých tvarů a tří různých příchutí. Varianta Street food (70 g) nabízí v jednom balení příchutě hamburger, pizza a hot-dog. Verze Mega fun (70 g) obsahuje křupky příchutě paprika, zelená cibulka a sýrovo-kečupové. Obě varianty jsou vyrobené z kukuřice a nejsou smažené.

„Věříme, že stejně jako v zahraničí, tak i mezi českými zákazníky budou Cheetos Mix-Ups velmi oblíbené. V kategorii křupek sledujeme u spotřebitelů zájem o pestrou a různorodou nabídku. S touto novinkou chceme navíc i nadále na trhu extrudátů posilovat svoji pozici,“ uvedla Hana Plešmídová, brand manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo.

Uvedení Cheetos Mix-Ups doprovází také marketingová podpora. Stěžejní je reklamní spot, ve kterém vystupuje gepard Chester. Ten zosobňuje hlavní ideu značky Cheetos – společník při zábavných chvílích s rodinou a přáteli. V rámci sociálních sítí je značka aktivní především na svém lokálním facebookovém profilu a Instagramu. Speciální aktivace se uskuteční také v místě prodeje a její součástí budou i soutěže ve vybraných nákupních řetězcích.

Redakce Gastro&Hotel