pepsi

Češi měli během letošního léta už čtvrtou možnost rozhodnout o tom, který kolový nápoj dvou světoznámých značek je podle nich chuťově lepší.

Takzvaný Souboj chuti proběhl v desítkách měst, na festivalech, fotbalových zápasech a dalších místech. Veřejnost dala opět přednost značce Pepsi. Kampaň nyní odstartuje svou závěrečnou část, která bude na širokou veřejnost cílit televizním spotem a sociálními médii.
„Chtěli bychom poděkovat všem Čechům, kteří se zapojili do Souboje chuti a otestovali své chuťové preference. Vážíme si toho, že nás lidé upřednostnili už počtvrté za sebou a zvítězili jsme i s bezkalorickým nápojem. Vždyť právě chuť a spokojenost zákazníků je pro nás tím nejdůležitějším,“ říká Kateřina Komárková, brand manažerka značky Pepsi ČR.
Hlavní část Souboje chuti je u konce a nyní bude probíhat závěrečná část kampaně, která bude viditelná v TV (na kanálech skupiny Prima) a také v digitálním prostředí. Televizní spot je lokalizovaný a diváci na něm uvidí například Pražský hrad. Kampaň poběží ve druhé polovině září a jeho hlavní myšlenkou je poděkovat lidem za to, že se zúčastnili Souboje chuti.
Vítězem opět Pepsi
Letos se srovnávacího testu v České republice zúčastnilo přes 18 000 lidí. Z toho označilo Pepsi s cukrem jako chuťově lepší nápoj 64 % lidí, rovněž u bezkalorické varianty mělo v konkurenčním souboji navrch, u 63 % otestovaných zvítězila Pepsi Max.
Souboj chuti, který probíhal v rámci roadshow na několika místech republiky, splňoval všechny podmínky férového souboje. Oba kolové nápoje byly vždy vychlazené na stejnou teplotu, expirace obou vzorků byla srovnatelná a oba soupeři proti sobě nastoupili v identických a neoznačených kelímcích.
V Česku testovací výzva proběhla sice teprve počtvrté, ale v zahraničí nejde o žádnou novinku. Historie této kampaně sahá až do roku 1975, začínala v supermarketech, obchodních centrech a na dalších veřejných místech.