Značka Tork, zaměřující se na produkty a služby pro profesionální hygienu, získala prestižní ocenění Business Superbrands 2021. Titul Superbrands, který je v České republice udělován po svém obnovení již sedmým rokem, získávají pouze značky, které si svou nominaci zaslouží obchodními výsledky.

Tork, značka společnosti Essity, světového lídra v oblasti hygieny a zdravotnictví, je dodavatelem profesionálních hygienických produktů široké škále zákazníků: restauracím, hotelům, zdravotnickým zařízením, kancelářím, školám a výrobním závodům. Působí na trzích ve více než 110 zemích. Posláním značky je zlepšit kvalitu života díky specializovaným a inovativním řešením.

Výběr produktů Tork umožňuje zákazníkům ušetřit čas a peníze a soustředit se na prioritní aktivity při podnikání. Nabídka zahrnuje dávkovače, ručníky a toaletní papíry, mýdla, ubrousky a kuchyňské a průmyslové čisticí utěrky a v poslední době také roušky.

„Průkopnická řešení, jako je analýza dat o úklidu, inovace sušení rukou a první služba recyklace papírových ručníků na světě, jsou příklady snahy Torku držet krok s technologickým vývojem a nastavovat nové trendy,“ říká Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager Essity.

Dva ročníky v jednom

Předávání ocenění Czech Superbrands se konalo 23. září 2021 v Národním domě na Vinohradech a bylo výjimečné nejen díky skvělým značkám, ale i svou velikostí. Organizátoři se totiž rozhodli kvůli pandemii spojit ročníky 2020 a 2021 dohromady v jeden velký galavečer s více, než 250 hosty z řad zástupců oceněných značek, porotců, představitelů veřejného života a odborníků na branding a marketing.

Ocenění za rok 2020 si odneslo 41 značek v kategorii Consumer Superbrands a 20 brandů získalo titul Business Superbrands.  Pro rok 2021 byl počet oceněných značek ještě vyšší. Ocenění Consumer Superbrands získalo 51 značek a v kategorii Business Superbrands bylo oceněno 21 brandů.

Rozhodující slovo měla expertní komise Business Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.