Velkoobchod MAKRO Cash & Carry Česká republika přichází s novým cenovým programem, který je zaměřen především na individuální přístup k zákazníkovi-
-podnikateli. Nový cenový program nabídne nejvýhodnější velkoobchodní ceny u nejprodávanějších položek v daném regionu, výrazné slevy akčního zboží u více než 2 000 položek a vyšší zpětné bonusy 3 % a 5 % čtvrtletně podle výše obratu.

Axel Hluchy, generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR, k cenovému programu říká: „MAKRO dlouhodobě podporuje nezávislé podnikání, přičemž se orientuje především na profesionální gastronomii a maloobchodníky, a tuto strategii chce do budoucna ještě upevnit. Prostřednictvím nového cenového programu MAKRO posiluje svou pozici velkoobchodníka a zohledňuje individuální přístup k zákazníkovi-podnikateli.”

Cenovou politiku v MAKRO zaštiťuje nově vzniklé oddělení pro tvorbu cen pod vedením Daniela Grafa.

Nový cenový program stojí na třech pilířích:

1. Nízká velkoobchodní cena

U nejprodávanějších položek nabízí MAKRO od 1. října 2013 nejvýhodnější velkoobchodní ceny v porovnání s konkurenčními velkoobchody v daném regionu. Ceny se kontrolují každé dva týdny.

Daniel Graf, manažer oddělení pro cenotvorbu MAKRO Cash & Carry ČR, doplňuje: „Zavedení nového cenového programu předcházel rozsáhlý průzkum trhu a mezi našimi zákazníky. Na základě jeho výsledků jsme upravili ceny tak, abychom u nejprodávanějších artiklů (jedná se o tzv. nákupní košík) nabídli nejvýhodnější velkoobchodní cenu v rámci konkrétního regionu.“

2. Akční nabídky

MAKRO nabízí výrazné slevy akčního zboží u více než 2 000 položek každé dva týdny.

K tomu Daniel Graf říká: „Zákazníci dlouhodobě hodnotí naše akční nabídky pozitivně, i přesto je budeme nadále optimalizovat, aby sortimentem přesně odpovídaly potřebám profesionálů. Jde především o letákové nabídky šité na míru našim hlavním zákaznickým skupinám, kterými jsou nezávislí maloobchodníci a profesionální gastronomie, tzv. HoReCa.“

3. Vyšší čtvrtletní bonusy

MAKRO nabízí nově čtvrtletní obratové bonusy 3 % nebo 5 %, a to zpětně.

„Vzhledem k výsledkům průzkumu jsme pozměnili náš stávající bonusový program, takže nyní mnohem více odpovídá nákupním zvyklostem našich zákazníků. Našim obchodním zástupcům navíc poskytuje větší flexibilitu při sjednávání individuálních podmínek,“ vysvětluje manažer oddělení pro cenotvorbu MAKRO Cash & Carry Daniel Graf.

Axel Hluchy, generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR, dodává: „V MAKRO vidíme naši budoucnost spjatou s nezávislým podnikáním v Čechách, kdy našim zákazníkům z řad profesionálů poskytujeme unikátní potravinový i nepotravinový sortiment ve vysoké kvalitě za jednoznačně konkurenční velkoobchodní ceny společně se službami, které podporují jejich podnikání a uspokojí rovněž jejich soukromou potřebu – a to vše na jednom místě.”