Akademie AHR vypisuje kurzy na období zima 2017.Ať se již jedná o témata známá a stále účastníky kladně hodnocená a členy požadovaná, tak i o témata zcela nová, jež jistě poslouží k rozšíření našich, nejen pracovních obzorů. Nově plánujeme i speciální balíčky kurzů v rámci konceptu Manažerské Akademie AHR.
Trénování paměti 1.
Cílem kurzu je seznámit účastníky s principy fungování paměti a naučit je vybrané techniky pro lepší zapamatování.Během kurzu budeme rozvíjet Vaší fantasii a kreativitu a zvýšíme Vám sebevědomí, v tom – kolik si toho bude schopni zapamatovat. Naučíme Vás pomatovat si velká množství dat i čísel. Pomůže Vám s budování rezervní mozkové kapacit.Bude mile překvapení, jak jste šikovní.
- Na jakých principech funguje naše paměť?
- Co nám usnadní lepší zapamatování?
- Ukázka a trénink mnemotechniky
Revenue Management pro ubytovací zařízení
Tento, již tradičně dvoudenní kurz, vám odhalí základní principy revenue managementu. Pochopíte rozdíl mezi yieldingem a revenue managementem. Budete si umět sestavit vlastní cenovou strategii a obchodní politiku vzhledem k vaší disponibilní kapacitě, síle poptávky a mnoha dalším faktorům, které v dynamické cenotvorbě hrají roli. Vysvětlíme si důvody a logiku cenové parity a integrity. Porozumíte klíčovým ukazatelům, které si budete umět spočítat.
- Čeká vás mnoho praktických příkladů.
- Druhý den si vyzkoušíte práci revenue manažera. Kalkulačky s sebou.
- Kurz je určen pro rezervační manažery, junior revenue manažery, obchodní ředitele, ředitele hotelů.
Jak na efektivní a moderní provoz ubytovacích zařízení a optimalizaci nákladů?
Intenzivní kurz s omezenou kapacitou účastníků vás seznámí kupříkladu s optimálním provozem a tvorbou samotné koncepce ubytovacího zařízení, s výběrem vhodných vybavovacích předmětů, se základními aspekty optimální hotelové restaurace, stejně jako konferenčních prostor, s cenotvorbou a obchodem (marketingový plán, práce s cenou, upselling i slevové portály) a s mnohými dalšími nezbytnými informacemi.
Hapiness at work – jak být šťastnější v práci
Efektivní řízení restauračních zařízení
Zajímá Vás na co se zaměřit při řízení restaurací? Kde „číhají“ největší rizika? Jak skloubit kvalitní pokrmy, nápojový lístek a jak pracovat na udržení špičkového personálu? Jaké jsou současné trendy v oblasti restauratérství? Cílem tohoto semináře je seznámit se s aktuálním vývojem v této oblasti. Témata budou pestrá, jako např. výběr zaměstnanců, marketing restaurací, ale i například i okrajově tvorba jídelních a nápojových lístků.
Senior – host budoucnosti
Kdo je tedy senior? Koho již můžeme považovat za seniora? Jak nejlépe oslovit tento segment? Jaký zvolit nejvhodnější způsob komunikace? Jak sestavit lákavou nabídku? Jaké faktory hrají klíčovou roli? Jaké jsou jejich potřeby? V jednodenním kurzu najdete odpovědi na tyto a další otázky.
Kurz je určen pro obchodní manažery, hotelové manažery a vedoucí recepce.
Efektivní řízení obchodního oddělení
Kurz je vhodný pro vedoucí pracovníky a řadové členy zabývající se obchodem a marketingem . Cílem kurzu je seznámit účastníky s praktickými metodami řízení obchodního oddělení. Formou případových studií a parktických ukázek se blíže seznámíte s každodenní problematikou v těchto oblastech: Obchodní aktivity / obchodní plán, Organizace práce, Prodejní dovednosti a péče o zákazníky, Sociální sítě a reputation management, Získávání a výběr vhodného člena obchodního týmu, Hodnocení, motivace, odměnňování členů obchodního týmu
Profesionální obsluha hostů pro číšníky a servírky
Dobrý den! Vítáme Vás! Rádi Vás vidíme………a hned víme, že jsme na místě, kde jsme vítáni.
Profesionální obsluha představuje soubor elementárních znalostí každého zaměstnance, který je ve styku s našimi hosty bez ohledu na to, jaký typ stravovacího zařízení provozujeme. Zvládnutí standardů profesionální obsluhy je nutností.
Barmanský a baristický kurz
Pro více informací o těchto kurzech nás, prosím, kontaktujte.