K ambasadorovi značky Georgovi Clooneymu se připojil Matt Damon

Společnost Nespresso ve spolupráci s Googlem a jeho sociální sítí YouTube spustila jedinečnou novou platformu značky, na níž vystupuje George Clooney a Matt Damon.

„V tomto partnerství nejde jen o televizní kampaň,“ vysvětluje Jean-Marc Duvoisin, generální ředitel společnosti Nestlé Nespresso S.A. „Jde o významný krok ve strategii naší značky. Chceme milovníkům kávy dát příležitost vypravit se na objevitelskou cestu do světa Nespresso prostřednictvím unikátní digitální platformy, kde si mohou vytvářet vlastní zážitky přímo na míru.“

Reklamní snímek má pokračování v digitálním světě, kde diváci mohou zhlédnout filmové ukázky, na nichž se Clooney objeví v nedávno založeném poradním sboru společnosti Nespresso věnovaném udržitelnosti. Na novém kanálu www.youtube.com/nespresso diskutuje Clooney o ekologických iniciativách této firmy. Pro členy klubu Nespresso, diváky on-line a YouTube tento Nespresso kanál nyní poskytne jasnější a příjemnější užívání.

Matt Brittin, viceprezident Google pro severní Evropu a globální sponzor vztahů s Nestlé, k tomu řekl: „Nespresso je pilotním účastníkem našeho Značkového partnerského programu (Brand Partner Program), kde značky myslí a jednají jako tvůrci obsahu a využívají tak plný potenciál svého kanálu na YouTube. Nespresso je globální značka, kterou její zákazníci milují a s níž už nyní pracujeme na vytváření zákaznického obsahu další generace. V blízké budoucnosti se můžete těšit na velké věci.“

Diváky jistě potěší, že dlouholetého ambasadora značky Nespresso George Clooneyho poprvé v řadě humorných scének pro televizi doprovodí Oskarem oceněný scenárista, herec a Clooneyho kamarád Matt Damon. Damon o spolupráci s Nespresso uvedl: „Mám rád jejich kávu, piju ji a pak mám také hodně rád George Clooneyho.“

V nových záběrech od Oskarem oceněného režiséra Granta Heslova uvidíme, jak atraktivní žena dává kávě Nespresso přednost před Clooneym. Zážitek z kávy je tu vylíčen jako soukromý požitek, do nějž nikdy nikdo nemá co zasahovat, ani šarmantní George.

Nový televizní snímek bude lokálně uveden 18. 11. 2013 a na televizních kanálech Prima a Barrandov jej můžete sledovat do 22. 12. 2013.

Redakce Gastro&Hotel