Nejvíce stahovaná mobilní aplikace na světě věnovaná on-line trhu s vínem, rozšířila v posledních dvou letech svou uživatelskou základnu z 13 na 29 milionů.

Vivino zkoumá denně dva miliony vín

Zdrojem vzestupu jsou růst elektronického a mobilního obchodu a poptávka po důvěryhodných recenzích. Uživatelé aplikace každý den jejím prostřednictvím prozkoumají dva miliony vín, čímž vzniká největší a nejoblíbenější vinařská komunita na světě. Nové investice umožní společnosti Vivino rozvíjet technologii, která přináší bezproblémový multikanálový obchod a dále investovat do týmu. Společnost rovněž rozšiřuje obchodní iniciativy na nové trhy jako je Hongkong, zvyšuje výnosy a plní svůj cíl prodeje vína ve výši jedné miliardy dolarů do roku 2020. Díky aplikaci Vivino, která je k dispozici ke stažení pro Android a Apple, mohou uživatelé na svém mobilním zařízení pořídit fotografii jakékoli etikety vína a technologie rozpoznávání poskytuje okamžitě hodnocení, ceny a jednoduchý nákup.

Redakce Gastro&Hotel