Svět prémiové kávy Nespresso a unikátního designu se opět propojuje během týdne designu v rámci jubilejního 20. ročníku Designblok 2018. Nespresso jako oficiální partner akce ji vždy dokáže inovativním způsobem propojit se světem kávy. Během letošního svátku designu tak představí svůj enviromentální přístup a odhodlání, se kterým realizuje svůj závazek trvalé udržitelnosti.

Nespresso připravilo každému, kdo si přijde během Designbloku vychutnat kávu Nespresso, intenzivní estetický a hlavně vizuální zážitek. Kreativní koncept a samotný krátký artový snímek, který zde značka představí, vznikl ve studiu Amazing Company pod vedením producentky Petry Ondřejkové a odhaluje společenskou zodpovědnost a smysluplnost recyklace aluminiových kapslí Nespresso. Režisérem spotu z Designbloku se stal Luboš Rezler, mladý a nadějný režisér, kterého Petra Ondřejková objevila v rámci soutěže Young Directors, jež v rámci Asociace producentů
pořádá. Minifilm se natáčel v Průhonickém parku digitální technologií na filmovou kameru Arri Alexa a k jeho realizaci byla použita kombinace svícení z dronů a statického svícení ze země. „Byla to pro nás velmi zajímavá zkušenost, protože to bylo poprvé, co jsme v Amazingu pracovali s osvětlovacími drony,” dodává Ondřejková.

„Bylo pro nás zajímavou výzvou, jak uchopit zadání k vytvoření minifilmu, který bude společensky zodpovědný a filmově odvypráví příběh smysluplnosti recyklace hliníku. Nechtěli jsme připravit jen další dokumentární záznam zpracování hliníkových kapslí a ukázat vznik nového produktu. Snahou bylo najít pojítko, které vizuálně dokáže příběh odvyprávět,” komentuje přístup k projektu
producentka Petra Ondřejková. „Kvalita kávy, kterou nabízíme našim zákazníkům, je pro nás důležitá. Abychom byli schopni garantovat její nejvyšší kvalitu a zachovat její maximální čerstvost, používáme pro balení hliníkové kapsle, které splňují nejpřísnější kritéria. Hliník je navíc 100% recyklovatelný. Nespresso recykluje hliníkové kapsle již od roku 1991 a lokálně s místním partnerem od roku 2014. Je však důležité použité kapsle získat od našich zákazníků zpět k recyklaci,“ komentuje Andrea Petrová, marketingová manažerka Nespresso.
Právě na zvýšení povědomí o recyklaci hliníku a svého recyklačního programu se značka zaměřuje, a téma je proto nedílnou součástí filmového snímku prezentovaného na Designbloku. Nespresso v těchto dnech představuje jedinečný produkt, ikonický kapesní nůž Rybička vyrobený z recyklovaných hliníkových Nespresso kapslí. Na střenky tohoto nože jich bylo použito 35. Výroby této limitované edice se ujala česká nožířská firma Mikov, s.r.o. a moderní, čisté linie designového nožíku navrhlo studio Olgoj Chorchoj pod vedením Michala Froňka. Design podtrhuje vlastnosti
použitého materiálu a silueta nože jasně prozrazuje, podle jaké předlohy je nůž navržen.

„Ne ze všech vrácených kapslí vznikne kapesní nůž Rybička. Ale všechny vrácené kapsle Nespresso jsou recyklovány, aby z nich mohlo vzniknout něco nového,” vysvětluje Andrea Petrová,
marketingová manažerka Nespresso. Prodej limitované edice kapesního nože Rybička zahajuje Nespresso právě 25. října 2018. Tisíc kusů bude k dostání za 500 Kč v Nespresso Boutiques a na e-shopu Nespresso www.nespresso.com.

Výtěžek z prodeje tisíce kusů poputuje na Nadaci Terezy Maxové dětem, konkrétně na pomoc ženám s dětmi v azylových domech, aby mohly začít nový život.

Více o recyklačním programu se dozvíte na:

www.nespresso.cz/recyklace
www.nespresso.com
www.designblok.cz

Redakce Gastro&Hotel