Již devátým rokem se pod kulatým logem Czech Specials prezentují restaurace, které úspěšně prošly certifikačním procesem, které se nestydí za tradiční české speciality, naopak, jsou na ně hrdé a nabízejí je svým hostům. Od srpna tohoto roku nastalo v projektu několik změn. Hlavní a velmi důležitou změnou je, že byla do podmínek pro certifikaci navrácena povinnost pro restaurace, které chtějí být certifikovány, zařadit na svůj jídelní lístek minimálně jednu polévku a dvě hlavní jídla z receptů schválených jako Czech Specials. Zájemci je najdou na  www.czechspecials.cz. Receptury byly rozšířeny o regionální speciality, takže na webu Czech Specials si restaurace mohou vybrat pro svůj jídelní lístek ze 140ti receptů a další české speciality budou postupně přibývat. Další novinkou je, že administraci celého projektu převzala od Asociace hotelů a restaurací České republiky Asociace kuchařů a cukrářů České republiky, které je téma kvalitní české kuchyně blízké. V současné době má platnou certifikaci 90 restaurací z celé republiky a dalších několik desítek projevilo zájem o certifikaci zažádat nebo si ji obnovit. Restaurace, které se do tohoto projektu přihlásí, mají možnost zatraktivnit svoji nabídku, zapojit se do marketingových aktivit celého projektu a propagovat tak svoji restauraci nejen doma, ale i v zahraničí. Aktuality o projektu najdou zájemci nejen na webu www.czechspecials.cz, ale i na facebookovém profilu Czech Specials.

Redakce Gastro&Hotel