Patnáct korejských blogerů se utkalo o nejzajímavější prezentaci České republiky na sociálních sítích. Společnou kampaň zorganizovalo zahraniční zastoupení CzechTourism v Soulu ve spolupráci s CK Naeil Tour, korejskou pobočkou fotografického gigantu Olympus, a leteckou společností Qatar Airways. Nejlepší bloger získal v rámci propagační akce, která se těšila velkému ohlasu, volnou letenku na jednu cestu po světě.
Bloggeři na Moravě poznávali památky i moravské speciality
Kampaň byla spuštěna v létě akviziční výzvou k blogerskému tripu, na kterou se přihlásilo více než 300 zájemců. V září dorazilo patnáct vybraných cestovatelských blogerů a populárních fotografů na jižní Moravu, do Brna, Olomouce a do Kroměříže, aby mohli poznávat nejen tamní památky UNESCO, ale i speciality a tradice České republiky.
Z této cesty, na které spolupracovaly partnerské organizace – město Brno, Centrála cestovního ruchu Jižní Moravy, Střední Moravy a Východní Moravy, město Olomouc a Kroměřížsko publikovali účastníci po dva měsíce své příspěvky. Na blozích bylo publikováno celkem 171 příspěvků, 273 příspěvků vzniklo pro sociální síť Instagram a další pro Twitter, YouTube a Naver TV. Příspěvky zhlédlo téměř 10 milionů followerů.
Korejští cestovatelé se orientují podle bloggů
„V Koreji jsou sociální sítě mnohem rozvinutější a mají zde větší vliv než u nás. Průměrný Korejec se na cestách po zahraničních destinacích nejčastěji orientuje právě podle zkušeností dalších krajanů, které cíleně hledá na korejských sociálních sítích. Spoluprací s tamními influencery či cestovatelskými komunitami může centrála cestovního ruchu cíleně ovlivňovat preference individuálních turistů i napomáhat rozvoji destinací,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel zastoupení agentury CzechTourism v Koreji.