Starbucks představil večerní menu a nabízí vína, piva a třeba sendviče se slaninou a sýrem. Sortiment se nejprve objeví ve stovce jeho podniků. Společnost v uplynulých měsících požádala v mnoha místech o licenci na prodej alkoholických nápojů. Vedení předpokládá, že zmíněná inovace zvýší do roku 2019 prodej o miliardu dolarů.

Záměr vyzkoušet rozšířené menu ke zvýšení prodeje se poprvé objevil před pěti lety jako reakce na sníženou návštěvnost podniků Starbucks po čtvrté hodině odpolední. Pilotní provoz nové nabídky piv a vín probíhá na Floridě, v Oregonu, Kalifornii, Los Angeles či Chicagu. Podle Rachel Antalek, viceprezidentky firmy pro inovace, se ukázalo, že hosté mají zájem zastavit se ve Starbucks na sklenku vína nebo piva. Očekávají i večer místo, kde je možné odpočívat a nenuceně se chovat. Kde není hluk. Můžete přijít se skupinou přátel a navzájem se slyšíte. Nabídka pokrmů obsahuje také makarony se sýrem a lanýži, krém ze špenátu a artyčoků s pita chipsy, artyčok a nekvašený chléb s kozím sýrem, lanýžový popcorn a kuřecí párek s houbovým chlebem.