Síť restaurací Burger King v České republice nově zařadila do své nabídky kolekci prémiových burgerů s názvem King´s Collection. Stejně jako v jiných zemích si řetězec od novinky na českém trhu slibuje, že přiláká nové zákazníky.

A to včetně těch náročnějších. Výhledově by segment prémiových burgerů měl tvořit zhruba 8 % prodejů v rámci celého portfolia. Oba nováčci, King´s Collection Chimichurri a King´s Collection Whiskey BBQ, nabízejí koncept prémiového burgeru s moderním způsobem servírování, díky kterému si zákazníci užijí ještě lepší chuťový zážitek.

„Dobrý burger je prostě nadčasová věc. Je to něco, co bude vždy atraktivní a vyhledávané. Ve své jednoduchosti se dá totiž burger kvalitním pojetím povýšit na prémiový gastronomický zážitek. Proto přicházíme s něčím ještě lepším v podobě chuťově totálně vypiplané kolekce Gourmet, říká Daniel Ryška, ředitel Burger King pro Česko, Polsko, Slovensko, Bulharsko a Rumunsko.

Ačkoliv v české populaci narůstá zájem o rostlinnou stravu, je pro Čechy stále typická nadprůměrná obliba masa. Vyplývá to z průzkumu agentury Ipsos z roku 2020. Zároveň s tím však zákazníci v poslední době kladou větší důraz na kvalitu surovin a od pokrmů připravených z masa vyžadují hodnotnější gastronomické zážitky. A to nejen pokud jde o chuť, ale také přidanou hodnotu řemeslné přípravy např. oblíbených hamburgerů, které se postupně staly nedílnou součástí nabídky restaurací a módní vlnou i v Česku. Burger King chce v kategorii QSR (restaurace s rychlou obsluhou) s novým konceptem Gourmet na tuto poptávku zákazníků reagovat tím nejlepším možným burgerem na principu moderního craftového střihu.

„Z našeho průzkumu, který trval několik let, vyplynulo, že kvalitní hamburger si zákazníci spojují především s nevšedním chuťovým zážitkem, za jakým chtějí vnímat smysl pro detail, poctivou práci a autenticitu výsledku. Prémiový charakter dále navozuje mimo jiné např. použití zlatých lesklých briošek, ale také způsob servírování burgeru – ideálně v krabičce z tvrdého papíru,“ doplňuje Ryška.

Všechny tyto poznatky se promítly do vytvoření nové řady burgerů King´s Collection, u nichž je základem úspěchu 150 g prémiového hovězího, originální omáčky Chimichurri nebo Whiskey BBQ, exkluzivně vnímaná rukola s rajčaty, jalapeňos a kvalitní sýr gouda. To vše v novém typu housky shiny brioche bun, v prémiovém balení v krabičce a half wrapu. Zákazníci si obě verze King´s Collection budou moci objednat za 169 Kč ve variantě single a 249 Kč ve variantě double.

Redakce Gastro&Hotel