Monster Energy pokračuje v růstu v kategorii energetických nápojů a nově dobývá i nízkokalorický segment díky představení rodiny tří nových produktů bez kalorií a bez cukru

Některé lidi je zkrátka nemožné potěšit. Jakmile dostanou to, co si mysleli, že chtějí, okamžitě by chtěli víc. Monster Energy jezdci a Monster Girls nejsou jiní… v poslední době často něco naznačovali. Ptali se po novém Monster Energy drinku. Méně sladkém, s jemnější chutí, bez kalorií, ale s plnou dávkou směsi Monster Energy. Kluci z laboratoře na tom zapracovali a přišli s Monster Energy® Ultra. Unleash the Ultra Beast!

monster_energy_02

Na své nekončící cestě za něčím opravdu inovativním využil Monster příležitost přinést svým fanouškům úžasné nové produkty bez kalorií. Rodina Ultra představuje špičkové chuťové profily s přidanou hodnotou v podobě nula kalorií a cukrů, což odpovídá neustále se vyvíjejícím potřebám Monster holek i kluků. Poté, co se řada Ultra vrhla na největší světový trh s energetickými nápoji, stala se v USA jedničkou mezi nízkokalorickými produkty za pouhé 3 roky od uvedení*. Tato inovace je nyní připravena cestovat přes Atlantik rozpoutat revoluci mezi energetickými nápoji v Evropě i mimo ní.

Ultra, který je bez kalorií, bez cukru a s jemnou perlivou citrusovou příchutí, je hlavním produktem nové řady. Díky tomu, že přináší tolik požadovanou různorodost v rostoucím segmentu nízkokalorických energetických nápojů, se již dostal na druhé místo mezi nejprodávanějšími příchutěmi Monster hned za Monster Original a aktuálně se může pochlubit titulem pátého nejprodávanějšího produktu v amerických prodejnách se smíšeným zbožím**. A aby toho nebylo málo, Ultra byl také zvolen nejlepším Novým potravinovým produktem roku 2013***.

monster_energy_03

Rodina Ultra je doplněna o Ultra Sunrise a Ultra Red. Ultra Sunrise přináší citrusový a pomerančový nádech se sofistikovanou suchou chutí která vám pomůže začít vaši session v Monster stylu. Ultra Red se zase povedlo zkombinovat skvělou Monster Energy příchuť s nápojem, který je osvěžující, lehký a řízný.

Ultra se připojí k multi-milionové evropské energetické společnosti, která je v Evropě hlavním konkurentem společnosti Red Bull a působí v EMEA regionu v průměru pouze 3 roky. Monster pokračuje díky autentickému lifestyle marketingu v největším růstu v kategorii energetických nápojů se 47% z celkového růstu 6% dané kategorie**. A díky loajálním a oddaným sledujícím má nyní Monster jen na Facebooku přes 23 milionů fanoušků.