Moët Hennessy pomáhá v boji s pandemií ve světě i u nás. Nový projekt vyzývá Čechy k podpoře místních fine dining restaurací

autor: | Dub 27, 2020 | Rubriky | 0 komentářů

Společnost Moët Hennessy, jež je součástí skupiny LVMH, spojila své síly v boji s pandemií napříč trhy. Mezi zavedené iniciativy patří mimo darování potřebných materiálů, jako je například alkohol na výrobu dezinfekcí, také podpora partnerských společností a místních komunit. V České republice se rozhodla společnost Moët Hennessy ve spolupráci s vinným barem Vinograf vytvořit projekt na podporu místních fine dining
restaurací. Podpora českých fine dining restaurací a láhev šampaňského Veuve Clicquot jako dárek
Současná krize v souvislosti s Covid-19 způsobila restauracím propad tržeb a nedostatek cash flow.
Díky iniciativě Moët Hennessy, ve spolupráci s vinným barem Vinograf, mohou zákazníci své oblíbené
fine dining restaurace v této nelehké situaci podpořit, a to skrze nákup online voucherů. Voucher do
jedné z partnerských fine dining restaurací v hodnotě 3000 Kč lze po znovu otevření restaurace uplatnit
na konzumaci, ke které si zákazník vychutná láhev Veuve Clicquot Brut Réserve Cuvée jako dárek.
Voucher, který lze uplatnit do 31. října 2020, je možné zakoupit online přes platformu Vinograf
www.milujemevino.eu, kde je k dispozici také seznam partnerských restaurací. Mezi zapojené restaurace
patří například věhlasná Terasa u Zlaté studně, jejíž pokrmy vznikají pod taktovkou Pavla Sapíka, Coda
restaurant, nacházející se v prostorách jedinečného pražského hotelu Aria, fine diningové bistro The
Eatery, Aquarius restaurant na pražské Malé Straně nebo Hotel Savoy v centru Špindlerova Mlýna.


„Doménou fine dining restaurací je poskytování zážitkové gastronomie, stejně tak jako pro Moët
Hennessy. Oblast fine dining je z pohledu již vzniklých iniciativ podle nás opomíjenou a zároveň
citelně zasaženou oblastí. Zároveň je pro toto odvětví gastronomie složité zahájit rozvoz hotových
jídel a generovat alespoň minimální tržby. Mnoho restaurací i přesto pomáhá českým zdravotníkům,
hasičům nebo vojákům. Moc jim za to děkujeme a chceme jim tímto dát příležitost pomoci také
sobě.“

Markéta Zázvorká, Prestige Accounts Manager Iniciativa Moët Hennessy ve světě


Francie


Výrobce koňaku Hennessy přispěl oblasti veřejného zdraví darováním ochranných pomůcek místním
zdravotnickým zařízením a ochranou ekosystému domovské oblasti zajištěním svých zranitelných
partnerů zavedením rychlejších plateb, objednávek a zvýšené koordinace pěstitelů hroznů.
V Champagne pomohl šampaňský dům Veuve Clicquot nemocnici Maison Blanche v Remeši zásobou
masek a ochranných brýlí. V této oblasti pomáhá i šampaňský dům Moët & Chandon, který kromě
darování potřebných materiálů a vybavení poskytuje zdravotníkům zázemí, původně určené pro
pracovníky sklízející hrozny, za každé ráno dodává snídani do nemocnice Auban-Moët.


USA


Moët Hennessy USA poskytl finanční pomoc americkému barmanskému sdružení a vzdělávacímu
fondu National Restaurant Association Education (NRAEF) na pomoc lidem, kteří přišli o práci.
Podpora komunity barů a restaurací, jež je touto krizí tvrdě zasažena, byla pro společnost Moët
Hennessy přirozeným krokem.
Austrálie
Vinařství Chandon, patřící do společnosti Moët Hennessy, se v Austrálii soustředí na výrobu
dezinfekčních prostředků pro své zaměstnance a jejich rodiny. Dezinfekce na ruce daruje také
komunitám v Argentině.


Polsko


Jednou z iniciativ palírny Belvedere, spadající pod společnost Moët Hennessy, je výroba několika
tisíc lahví 70% alkoholu, které daruje místním komunitám k použití pro účely hygieny. Druhou
iniciativou v této oblasti je partnerství Belvedere s jednou z největších charitativních organizací v
Polsku. Belvedere daruje čistý alkohol licencovanému subdodavateli na výrobu dezinfekce na ruce a
charitativní organizace ji následně distribuuje do místních domovů, hospiců, zdravotnických středisek
a na další potřebná místa.


„Naše týmy z celého světa se s aktuální výzvou vypořádávají velkou mírou solidarity. Každá pomoc,
velká i malá, je neocenitelná. Společně můžeme udělat změnu. Tímto děkujeme všem za aktivní
pomoc.“


Philippe Schaus, generální ředitel Moët Hennessy