Mladoboleslavská mlékárna Čejetičky se dlouhá léta zaměřuje na výrobu mléčných čerstvých produktů. Nyní přichází s novým designem pro řadu MILKIN. Moderní černo-bílou kombinaci obohatí další barva, která bude jasně specifikovat daný výrobek. Tvorba designu, ale stále vychází z;myšlenky, že obal evokuje původce mléka čili krávu. Navíc má osobitý design inspirovat mladé lidi k;větší konzumaci mléčných výrobků.
„Čísla z prodejů nás utvrzují v;tom, že o řadu MILKIN je zájem a to i z;řad mladých lidí. Jsme přesvědčeni, že i design pomohl propagaci těchto výrobků,“ říká Martin Kincl, marketingový manažer značky MILKIN. „Strakatý design a název značky MILKIN ponese stále podstatné komunikační sdělení pro všechny věkové kategorie, že mléčné výrobky jsou zdraví prospěšné a IN,“ dodává Martin Kincl.
Ve skupině výrobků pod značkou MILKIN naleznou zákazníci vedle kefírů, mléka, másla, smetany také tvarohy. Nejoblíbenějším produktem v letních dnech je jednoznačně ochucené kefírové mléko s;příchutí citron limeta. Značka MILKIN si dobyla i srdce zahraničních spotřebitelů, kteří oceňují především kefírové mléko s;příchutí čokolády.;