Co je vlastně hotelová kosmetika? Jsou to různé lahvičky šampónků, sprchových gelů a tělových mlék přes další důležité drobnosti jako jsou houbička na boty nebo minišitíčko. Určitě se mnou budete souhlasit, že každý „pořádný“ hotel nebo ubytovací zařízení má v nabídce alespoň některé z výše uvedených produktů. Ještě jsem se nesetkala s žádným hotelem, který by neměl alespoň mýdélko a sprchový gel.

Mnozí hoteliéři se musí navíc často vypořádat se skutečností, že si hosté s sebou odnášejí právě tyto drobnosti. Kosmetika tedy představuje pro hotel neustálé náklady. Šikovný hoteliér však umí využít i této situace ku prospěchu obchodu. Kosmetika se dá totiž velmi snadno a efektivně využít pro účely cílené reklamní kampaně. Když už host odnáší kosmetiku z Vašeho hotelu, ať si s sebou bere i Vaši značku! Efektivní forma marketingu – tzv. „šeptanda“ – se pak už postará o zbytek a další a další lidé se tak snadno dozví právě o Vašem hotelu.

Jak na to? Caretrade nabízí individuální kosmetickou řadu pro Váš hotel. Můžete si vybrat různé varianty lahviček a tvarů víček, barev a vůní náplní, fólií a krabiček a pomyslnou třešničkou na dortu je pak grafika s Vaším logem podle design manuálu. Novou grafiku Vám navíc umíme vytvořit přímo na míru. Můžeme přidat pod logo Vaše webové stránky nebo nápisy na lahvičkách přizpůsobit jazykovým preferencím Vaší klientely. Získáváte nejenom originální hotelovou kosmetiku, ale také reklamní „vzpomínku“ pro Váš hotel.

Jediná podmínka, kterou musíte splnit, je minimální počet 5000 odebraných kusů pokud se jedná o lahvičky a mýdélka. Při realizaci individuálních logovaných kosmetických doplňků v krabičkách je minimální množství 2500 odebraných kusů. Po objednání zboží a podpisu smlouvy s trváním na 2 roky, platí hotel pouze odebrané množství a šetříte tak nadbytečné náklady – jak skladové, tak ekonomické. Námi dodávaná kosmetika má expiraci 3 roky, neobsahuje parabeny, silikony a minerální látky tudíž je antialergická. Více se dozvíte na webu http://www.caretrade.cz/

Pro porovnání níže uvádíme ceny běžné univerzální řady a ceny individuální řady.

Univerzální řada

Šampón Sakura, 22ml lahvička , průsvitné kuppel víčko

2,98 Kč

Sprchový gel Sakura, 22ml lahvička , průsvitné kuppel víčko

2,98 Kč

Tělové mléko Sakura, 22ml lahvička , průsvitné kuppel víčko

3,73 Kč

Mýdlo 11 g, ve folii

1,80 Kč

Individuální logovaná kosmetika

Šampón 2ml, standard vůně – jako Sakura, černé víčko kuppel, logo podle design manuálu

3,21 Kč
Šampón 22ml, standard vůně – jako Sakura, černé víčko kuppel, logo podle design manuálu 3,21 Kč
Tělové mléko 22ml, standard vůně – jako Sakura, černé víčko kuppel, logo podle design manuálu 4,14 Kč
Mydélko 10 g, ve folii 2,10 Kč

Uváděné ceny jsou bez DPH

Redakce Gastro&Hotel