reklama

Mattoni orel se na počest karlovarského festivalu „převlékl“ do filmového motiv

autor: | Srp 19, 2021 | Gastro & Drinks | 0 komentářů

Návštěvníky jedoucí na Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary (KVIFF) autem, nově vítá u silnice velkoformátový Mattoni orel s filmovou tématikou. Značka minerální vody Mattoni vizuální přeměnou orla podtrhuje své partnerství s filmovým festivalem.

Autorem motivu je český designer Marek Mikovec, který s Mattoni dlouhodobě spolupracuje také na designu lahví. „Motiv ve formě filmových políček a opony odkazuje na partnerství minerální vody Mattoni s karlovarským filmovým festivalem. Dlouhodobá podpora umění, ať už výtvarného či filmového, je obsažena v DNA skupiny Mattoni 1873,“ uvádí do souvislostí Ondřej Postránský, ředitel strategického marketingu Mattoni 1873.
Mattoni 1873 své velkoformátové reklamní plochy ve tvaru orlů přetváří na umělecká díla již od roku 2018. Orel Mattoni u Karlových Varů je již devátým přeměněným v pořadí.
Historicky první umělecký motiv připravila česká grafička žijící ve Velké Británii, Míla Fürstová. Další pětice návrhů vzešla ze studentské soutěže pořádané Akademií výtvarných umění v Praze (AVU). „Těší nás, že jsme za poslední tři roky mohli poskytnout prostor umělcům a podpořit činnost studentů výtvarného umění. Lidé tak mohou sledovat jejich práce ve volném prostranství při svých cestách po Česku,“ dodává Ondřej Postránský.

Časosběr s přeměnou můžete zhlédnout zde: Mattoni orel se převlékl do filmového motivu – YouTube

O orlech Mattoni

Od roku 1998 KMV instalovaly u českých dálnic a silnic I. třídy cca 20 velkých reklamních poutačů se symbolem orla. Všechny byly umístěny v souladu s tehdy platnou legislativou. Za 20 let se tito orli stali součástí obecného vnímání, součástí míst, kde se nacházejí. Ke dnešku zůstalo 14 orlů, z toho již 9 přeměněných, které chce Mattoni 1873 postupně změnit na umělecká díla a jejich plochu nabídnout pro nekomerční umělecké motivy.

O minerální vodě Mattoni

Mattoni je ikonická značka neodmyslitelně spojená s motivem orla již od roku 1873. Přírodní středně mineralizovaná minerální voda s vyváženým poměrem draslíku, hořčíku a vápníku, které jsou nezbytné pro lidské zdraví. Rodí se v hloubce 125 až 230 metrů v panenské přírodě u Karlových Varů. Jedinečná poloha na rozhraní Krušných a Doupovských hor jí dává její nezaměnitelnou chuť. K dostání je v přírodní neperlivé, jemně perlivé i perlivé variantě a nabízí širokou nabídku ochucených variant. Více na www.mattoni.cz

O Mattoni 1873

Značka Mattoni je součástí Mattoni 1873, největšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě, s kořeny sahajícími do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Současnou podobu získala skupina v 90. letech díky výrazným investicím italské rodiny Pasquale. Produkty vyváží do téměř 20 zemí světa, vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V ČR, Slovensku, Maďarsku a Bulharsku je výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů a pochutin značek firmy PepsiCo.