Společnost MAKRO Cash & Carry zaznamenala během prvního pololetí letošního roku téměř 50% nárůst zákazníků, kteří navštěvují její internetové stránky prostřednictvím tabletů a chytrých telefonů. Spustila proto mobilní verzi svého webu, www.makro.cz, která lépe odpovídá požadavkům těchto moderních zařízení.

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR patří spolu s Itálií a Ruskem mezi první země, které v rámci celé METRO Group, umožňují svým zákazníkům snadné prohlížení internetových stránek v chytrých telefonech a tabletech. „Statistiky jasně ukazují, že počet zákazníků, kteří tato zařízení preferují, rychle roste. V lednu letošního roku navštívilo náš web přes iPad nebo iPhone 5 732 zákazníků, přičemž v červnu jich bylo již více jak 11 tisíc. Mezi nejčastěji navštěvované kategorie patří aktuální letáky, jednotlivé prodejny a registrace nových zákazníků,“ uvedl Michal Rybář, e-Marketing Manager, MAKRO Cash & Carry ČR.

Cesta k informacím je kratší, rychlejší a pohyb po stránkách intuitivnější. Již nyní oddělení e-Marketingu společnosti MAKRO připravuje aplikace, jejichž prostřednictvím si budou moci zákazníci objednávat zboží přímo ze svých chytrých telefonů a tabletů.