MAKRO ODMĚŇUJE VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY

autor: | Bře 8, 2011 | Novinky z Gastronomie

Společnost MAKRO Cash Carry ČR připravila pro své zákazníky atraktivní věrnostní program. Cílem projektu je odměnit zákazníky za jejich důvěru kuchyňským nádobím vysoké kvality za velmi výhodné ceny a;tím ještě víc zvýšit jejich spokojenost s;poskytovanými produkty a;službami tohoto největšího velkoobchodního řetězce, jenž se dlouhodobě orientuje na profesionální gastronomii.

;

Nový věrnostní program MAKRO Cash Carry ČR pro stálé zákazníky šetří jejich peníze díky slevám na vybrané produkty, a;to až do výše 70 %. Akce začíná 2. března 2011 a;potrvá 16 týdnů – do 21. června. Po tuto dobu budou zákazníci moci sbírat body, za které získají nádobí s;typickým nadčasovým designem a profesionální kvalitou od německé společnosti Thomas by Rosenthal.

;

„Princip věrnostního programu sestává ze sbírání bodů, které se po nasbírání potřebného množství promítnou do slev na vybraný výrobek nebo výrobky ve výši 52 až 70 %. Za každých 500 Kč vč.;DPH z;hodnoty každého nákupu získá zákazník u pokladny 1 bod. Mimořádně se bude do nákupů započítávat i tankování pohonných hmot na našich čerpacích stanicích,“ říká Romana Nýdrle, Head of Corporate Communications společnosti MAKRO, a;dodává: „Jsme rádi, že zákazníkům můžeme exkluzivně nabídnout kvalitní produkty Thomas by Rosenthal za mimořádně výhodných podmínek, které najdou jen u;nás.“

;

Výrobky za zvýhodněné ceny si bude zákazník moci koupit po odevzdání hrací karty s;příslušným počtem bodů. Ty je možné uplatňovat průběžně, tzn. už při dalším nákupu po nasbírání dostatečného počtu bodů. Hrací kartu společně s informacemi o;věrnostním programu a;zvýhodněných výrobcích Thomas by Rosenthal group získají zákazníci MAKRO současně s;nabídkovým letákem č. 6 nebo přímo ve velkoobchodních prodejnách společnosti. Podrobné podmínky a;úplné znění pravidel věrnostní akce budou k;dispozici na recepcích všech velkoobchodních středisek nebo na www.makro.cz

;

Cílem tohoto atraktivního programu je odměnit zákazníky MAKRO za jejich věrnost a;zároveň komunikovat naši orientaci na profesionální gastronomii a;kvalitu, z;čehož mohou benefitovat i;zákazníci, kteří v;MAKRO nakupují vedle podnikání i;pro vlastní spotřebu. „Naše společnost se už dlouhou dobu snaží poskytnout svým stálým, ale i novým zákazníkům nejkvalitnější produkty a;služby, a;tím ještě víc zvýšit jejich spokojenost, proto věřím, že akce bude mít pozitivní odezvu,“ objasňuje cíle projektu Marc Groenewoud, marketingový ředitel a člen představenstva MAKRO. „Protože jsou naši zákazníci především z;oblasti gastronomie, HoReCa a maloobchodu, jistě ocení i;z profesionálního hlediska nadčasové, technologicky vyspělé kuchyňské produkty za skutečně vynikající ceny.“

;

Věrnostní program bude podpořený rozsáhlými marketingovými aktivitami – půjde o reklamní nosiče přímo na storech (postery, stojany, okenní nálepky, nálepky u pokladen, reklamní poutače, stropní zavěšené bannery atd.), ale také informace na webových stránkách společnosti, v nabídkových letácích, newslettrech a info mailech. Samozřejmostí bude informování fanoušků na facebookovém účtu MAKRO, kde budou moci soutěžit, a;to i bez toho, aby přímo nakupovali.