Becherovka Lemond uspěla v jubilejním 10. ročníku soutěže Duhový paprsek o nejlepší signmakingovou realizaci v roce 2012. Značka bylinného likéru s citrusovou příchutí pro mladé lidi se dostala mezi pět nejlepších prací v kategorii POP/POS reklama. Odborná porota ocenila limitovanou Art.edici lahví Becherovky Lemond společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka. Výsledky letošního ročníku soutěže byly vyhlášeny na pražském veletrhu Reklama – Polygraf 2013.

„Limitovaná Art.edice lahví, kterou ve spolupráci se značkou vytvořili dva mladí umělci, nahradila v celé retailové síti obvyklé lahve Becherovky Lemond. Lahve z Art.edice jsou do vyprodání vystaveny standardně v regále a na druhotných umístěních“, říká manažerka značky Becherovka Lemond Martina Macková.

Již desátý ročník soutěže Duhový paprsek hodnotí nejlepší projekty z oblasti signmakingu, výroby reklamy, indoorové reklamy a outdoorové reklamy, které byly v roce 2012 realizovány na českém a slovenském trhu. Výsledky soutěže byly vyhlášeny 15. května na veletrhu Reklama – Polygraf 2013 na výstavišti PVA Expo Praha – Letňany. Organizátorem soutěže je společnost M.I.P Group.

Redakce Gastro&Hotel