Oblíbená značka salátů a pomazánek Krajánek získala ve dvanáctém ročníku prestižního marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012, první cenu v;kategorii Lahůdky a pomazánky. Zákazníky byla zvolena novinkou roku 2012 celá řada Krajánek, tedy osm salátů a devět pomazánek. Udílení cen proběhlo jako každoročně v;pražském Hotelu Ambassador – Zlatá Husa a hosty jím už tradičně provedla herečka Bára Štěpánová. Na ocenění aspirovalo celkem 119 novinek v;37 soutěžních kategoriích. Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky výzkumu, provedeného agenturou STEM/MARK. Česká řada Krajánek patří od roku 2011 ke spotřebitelsky;trvale velmi oblíbeným produktům.

„Marketingového programu se pravidelně účastníme a jsme velmi potěšeni, že celá naše řada salátů a pomazánek má takový úspěch,“ říká Martin Kincl, marketingový manažer značky Krajánek. „Odměnou je pro nás nejen ocenění jako takové, ale především skutečnost, že tyto výrobky jsou v;povědomí zákazníků a řadí se tak k;velmi oblíbeným,“ dodává Martin Kincl.;;

Na trhu jsou saláty k;dostání ve sto čtyřiceti gramovém balení a pomazánky ve sto gramovém. Design i obal výrobků je vytvořen tak, aby pasoval do ruky. Toto praktické balení je chytře vybaveno znovu uzavíratelným víčkem, které tak umožňuje výrobky přenášet i po otevření. Saláty jsou dostupné na trhu v;několika variantách jako například Pochoutkový, Pařížský, Vlašský nebo Camping. Mezi výraznější saláty patří Ďábelský, Feferonkový, Zelný s;křenem a Hermelínový.

Variace pomazánek je velmi pestrá. Mezi klasické pomazánky patří Česneková, Rybí, A lá krab, Budapešťská nebo Topinková. Dále jsou k;dostání na trhu i pomazánky jako Šunková s;křenem, Vajíčková, Turistická a;Třená Niva. Kvalita salátů a pomazánek je pečlivě kontrolována. Sezónně se vyrábí také speciality jako je například „Vánoční salát“ nebo bramborové saláty s;vynikající majonézou a šunkovým salámem.

;