reklama

Konečně pořádek ve skladových zásobách: Dotykačka umí propojit e-shopy s klasickým prodejem

autor: | Srp 30, 2021 | Nezařazené, Rubriky | 0 komentářů

Dotykačka vyhlašuje konec složitým ručním přepisům skladových zásob mezi pokladnou v obchodě a e-shopem. Nejrozšířenější pokladní systém pro malé a střední podniky jako první nabízí integraci s nejpoužívanějšími e-commerce platformami Shoptet a WooCommerce. Podnikatelé, kteří provozují různé prodejní kanály, tak díky Dotykačce konečně můžou mít dokonalý přehled o skladových zásobách v jakémkoli okamžiku.

Shoptet představuje nejpoužívanější e-commerce platformou na českém trhu – aktuálně na ní funguje víc než 20 tisíc tuzemských e-shopů. WooCommerce je zase jedničkou v celosvětovém měřítku s více než 3,5 miliony zákazníků. Obě řešení umožňují velmi jednoduše zřídit a provozovat online obchod, ovšem jejich propojení s externím pokladním systémem používaným v kamenných obchodech bylo donedávna složité a nákladné.

„S pandemií se do internetového prostředí přesunuli i obchodníci, kteří předtím byli striktně tradiční, takže poptávka po propojení všech kanálů ještě vzrostla. Bez integrace obchodníci nestíhali ručně odepisovat skladové zásoby, takže se mohlo snadno stát, že v obchodě prodali něco, co si mezitím někdo jiný objednal přes e-shop. Díky propojení je ale taková situace vyloučena,“ vysvětluje ředitel Dotykačky Petr Menclík.

Připraveno během pár minut

Není třeba obávat se složité aktivace, vše je intuitivní a rychlé. Na základě čárových kódů se produkty mezi pokladnou a e-shopem spárují v řádu minut. Zákazníci si tak na e-shopu nebudou moci objednat něco, co v reálu není na skladě. Systém také na základě identifikátorů, EAN kódů nebo názvů umí vyhledat konkrétní produkty, případně vyfiltrovat spárované a nespárované položky či duplicitní EAN kódy.

„Jakmile se uskuteční prodej online nebo offline, informace o změně skladu se okamžitě propíše do všech prodejních kanálů. Objednávky se tím zrychlí a sklady přitom vždy zůstanou synchronní,“ doplňuje Menclík.

Příklad z praxe: Jednodušší obsluha zákazníka

Propojení Dotykačky s platformou Shoptet oceňují například v obchodě Never Enough, který online nabízí oblečení, ale zároveň v pražském showroomu provozuje i bar. „Bar obsluhujeme přes Dotykačku, oblečení jsme zase vždycky prodávali přes Shoptet – a to jak na e-shopu, tak v prodejně. Často se ovšem stávalo, že nám zákazník musel platit dvakrát. Nebyli jsme schopni dát produkty
z obchodu a věci z baru na jednu účtenku. Díky téhle integraci to odpadá,“
uvádí majitel.

Synchronizace skladů i dalších procesů je díky integračnímu řešení dotažená natolik, že veškeré změny stačí udělat na jednom místě – ať už v e-shopu nebo v pokladním systému. U spárovaných produktů tak lze volitelně synchronizovat například jméno produktu, prodejní cenu, sazbu DPH, umístění
v kategorii, čárový kód/SKU a krátkou poznámku.