Všechny restaurace, které vaří českou kuchyni a jsou si jisté vysokou kvalitou svých služeb, mají jedinečnou příležitost pokračovat v účasti na projektu Czech Specials aneb Ochutnejte Českou republiku. Označení logem Czech Specials přináší restauraci jen samé výhody. Nejen v podobě širokého spektra propagačních materiálů, ale zejména mediální podpory. O certifikovaných restauracích je slyšet v rozhlase, dozvíte se o nich na webových stránkách, sociálních sítích, v domácích i zahraničních magazínech i na gastronomických akcích.

Pokud patříte mezi více než 300 restaurací, kterým vyprší platnost certifikace koncem tohoto roku, budete mít možnost vaše zařízení jednoduše recertifikovat. V průběhu druhé poloviny roku budou všichni majitelé těchto certifikovaných restaurací osloveni e-mailem, s odkazem na jejich původní žádost, kterou pouze zkontrolují, popřípadě přizpůsobí.

Další dobrou zprávou je, že v rámci oslav 20 let agentury CzechTourism, zaplatíte za recertifikaci pouze symbolický poplatek 375 Kč.

Tato nabídka se týká i restaurací, jejichž certifikace již není platná, a které z nějakého důvodu nevyužily nabídky prodloužení certifikace v minulém období.

Jak jsme vás již informovali v minulém čísle, tento rok proběhne změna webu www.CzechSpecials.cz směrem ke zvýšení jeho atraktivity i v návaznosti na rebranding agentury CzechTourism. Navíc se CzechTourism uchází o financování z Integrovaného operačního programu, které by umožnilo spuštění další velké kampaně na podporu značky Czech Specials. Všechny výše zmíněné aktivity by měly propagovat certifikované restaurace a jejich nabídku tradičních českých specialit.

Dotazy týkající se propagace a webových stránek vám zodpoví Mgr. Ludmila Růžičková: ruzickova@czechtourism.cz.

Dotazy k recertifikaci směřujte na Bc. Kláru Hájkovou:
hajkova@ahrcr.cz.