Kingswood – na český trh přichází nová značka

autor: | Čvc 19, 2013 | Novinky z Gastronomie

Cider vytvořený podle britské tradice, ale na míru chuťovým pohárkům českého spotřebitele přichází na trh pod značkou Kingswood.

Tento nový osvěžující alkoholický nápoj představuje perfektní harmonii sladkých a suchých tónů. Je míchán z pečlivě vybíraných jablek pěstovaných výhradně v sadech. Neobsahuje umělá aromata, barviva ani sladidla. Kingswood je k dostání od 1. 7. 2013 ve vybraných restauracích a barech v Praze a v Brně.

Jedná se o lehký a osvěžující nápoj, ideální pro muže i ženy, který přinese atmosféru léta kdykoliv budete chtít. Jablka pro Kingswood jsou sbírána pouze v ovocných sadech, aby byl přesně znám jejich původ. Musí být dozrálá, proto se nechávají ze stromů spadnout samovolně, zásadně se netrhají. Tento cider neobsahuje jiná ovoce než jablka.

Tajemství receptury spočívá v pečlivém výběru konkrétních jablečných odrůd a jejich vzájemném poměru. Správnou chuť ladili degustátoři několik měsíců, samozřejmě za doprovodu názorů českých spotřebitelů. Míchali různé kombinace odrůd a vyzkoušeli přitom více než 10 variant. Výsledná chuť je příjemně sytá a skutečně jablečná – ani příliš suchá, nebo naopak sladká. Kingswood zkrátka výborně osvěží. Hodí se k většině pokrmů a díky jeho složení ho mohou pít i vegetariáni, vegani i lidé na bezlepkové dietě.

„ Kingswood vznikl exkluzivně pro české spotřebitele. Inspirovali jsme se dlouhodobou tradici výroby ciderů ve Velké Británii, kde se vypije ročně kolem 500 milionů litrů tohoto nápoje. Domníváme se, že je v České republice mnoho potenciálních nových objevitelů a příznivců cideru. Proto chceme představit a rozvíjet tento nápojový segment tím správným způsobem.“ říká Grant McKenzie, marketingový ředitel společnosti Plzeňský Prazdroj. Podle výzkumu nemá téměř polovina dospělých Čechů svůj jasně vyhraněný nápoj pro odpolední nebo večerní posezení s přáteli a ráda zkouší. V zahraničí je běžné, že mezi nápoji pro tyto příležitosti bývá často právě cider.„ Když Kingswood vznikal, chtěli jsme, aby ho lidé vnímali jako cestu na pohodové místo, kde se mohou v klidu bavit s přáteli a známými a vychutnávat si chvíli, která patří jen jim. Tomu jsme přizpůsobili nejen jeho chuť ale taky všechny materiály, které Kingswood reprezentují,“ říká Marek Dvořák, marketingový manažer značky Kingswood a dodává „Můžete se těšit na interaktivní tramvajové zastávky, unikátní dřevěné podtácky nebo také program obnovy zeleně, do kterého se budou moci zapojit všichni milovníci Kingswoodu.”

Cider Kingswood je premiovým nápojem, který se podává čepovaný a výhradně na led přesně stanoveným způsobem aby vynikla jeho unikátní vůně a chuť. Podává se do speciálních sklenic inspirovaných britskou tradicí. Pro zajištění perfektního servírování spotřebitelům se bude jeho distribuce rozšiřovat postupně. V těchto dnech bude nabízen v několika desítkách restaurací v Praze a v Brně, kde se bude na jeho způsob podávání pečlivě dohlížet.

Seznam bude postupně aktualizován na www.kingswood.cz.