Hotelová skupina Accor v rámci relaunche hotelů ibis vymění mj. více než sto tisíc lůžek

Projekt, který celosvětově zastřešil všechny ekonomické hotely skupiny Accor pod značku ibis (ibis, ibis styles a ibis budget), se rok po oznámení chystaných změn chýlí ke svému úspěšnému dokončení. V rekordním čase se síti ekonomických hotelů ibis daří také poslední krok relaunche – výměna více než 100.000 lůžek v 56 zemích světa za nové, pohodlnější pro ještě kvalitnější spánek. V České republice proběhne kompletní výměna lůžek v hotelech ibis během listopadu tohoto roku. Kromě nových lůžek s názvem Sweet bed se klienti hotelů ibis mohou těšit například na rekonstrukce veřejných prostor hotelů a další změny.

Síť ekonomických hotelů ibis prochází již rok řadou inovací a změn. Tento relaunch značky ibis je prvním krokem strategie hotelové sítě Accor, která si klade za cíl zmodernizovat všechny své značky. Díky změnám a zlepšením sítě ibis se tato značka stává světovým lídrem v oblasti ekonomických hotelů. K novinkám a informacím o dění v síti ibis vznikl také nový portál – www.ibis.com.

To, čím si nyní procházejí naše ekonomické hotely, udává nový standard. Naším cílem je objevovat nová území – myšleno jak geograficky, tak co se týká nabídky služeb, zkušeností. Nové změny posunuly síť hotelů ibis o krok napřed, jak nabídkou vysoce kvalitních služeb tak dostupností cen,“ vysvětluje Denis Hennequin, předseda představenstva a generální ředitel Accor

Do konce roku 2012 má síť hotelů ibis tyto vize:

ü 100 % z 1.600 ekonomických hotelů po celém světě bude operovat pod novými označeními

ü do konce října bude vyměněno 66.000 lůžek za nové Sweet BedTM v hotelech ibis, ibis styles a ibis budget.

ü 50 hotelů se představí s přebudovanými veřejnými prostory, které budou upraveny k maximálnímu pohodlí klientů

ü reklamní kampaň v 56 zemích bude informovat o transformaci a modernizaci ekonomické sítě hotelů ibis.

Nová lůžka, lepší spaní

Součástí inovací je také zlepšení kvality lůžek sítě ibis. Podle nezávislého průzkumu Accor Business Traveller prováděného letos v létě vyšlo najevo, že pro zhruba 70 % hostů jsou pohodlná lůžka jedním z nejdůležitějších faktorů při výběru ekonomického hotelu. Speciální nový lůžkový koncept Sweet BedTM by ibis, ibis styles a ibis budget uspokojí kvalitou postelí a především matrací i ty nejnáročnější hosty. Nová lůžka byla vytvořena po řadě konzultací s odborníky na zdravý spánek a splňují přísná kritéria pro hygienu i pohodlí. Je to vůbec poprvé, kdy hotelová skupina navrhla vlastní lůžka.

Nové veřejné prostory v ibisu

Inovace se týkají také zútulnění veřejných prostor v hotelech, jako jsou loby, recepce, bary a další. Tato místa byla předělána k většímu pohodlí hostů, podle posledních trendů. Do konce roku budou rekonstrukce dokončeny v 50 hotelech po celém světě.

Velká komunikační kampaň byla zahájena v 56 zemích světa současně začátkem října a potrvá do konce roku. Využíváno je hned několik komunikačních kanálů – billboardy, on-line, TV, tisk. Kampaň spuštěná začátkem října upozorňuje na hlavní změny sítě ekonomických hotelů ibis. Skupina Accor investovala do kampaně 30 milionů Eur – nejvyšší částku v oblasti ekonomických hotelů. Do týmu byla přizvána agentura BETC Paris spolu s anglickým fotografem Martinem Parrem.